Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: Materieel verzameling Michiel(NDS)
Pagina's: 1 ... 91 92 [93]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Materieel verzameling Michiel(NDS)  (gelezen 1492070 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 4 gasten bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #1380 Gepost op: Vandaag om 15:18:12 »

Tijdens het hele drukke afgelopen weekend heb ik nog het nodige zoek en tekenwerk gedaan. De kleur discussie leverde verschillende reacties en onderbouwingen op. Smaak blijft heel persoonlijk en uiteindelijk heb ik de mening van Bjorn leidend laten zijn. Ervaring leerd dat bij dit soort dingen we zo op een lijn zitten dat zijn keuze 99% van de tijd ook voor de beste keuze blijkt als ik het even niet weet of zie.

Nadat ik me er gister avond uiteindelijk toe kon zetten de wanden te printen ging het daarna hard met bestikkeren en beschilderen. De ramen op de koppen van de blauwe engelen en de zwarte biezen buiten de stikkers heb ik met Posca PC-1M stiften gedaan.

Nu ga ik zo eerst met potlood cabine deuren en raamlijsten op de koppen tekenen en de oude wagen van logo's voorzien. Daarna kan ik aflakken wat ik nu heb en dan de rest van de wagens schilderen.

Ps; het groen op Oelde Mittelweg is niet droog genoeg( het is winter) dus dat ligt nog ff stil.

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: 1 ... 91 92 [93]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: Materieel verzameling Michiel(NDS)
« vorige volgende »
Ga naar: