Als vervolg op bericht #33, eerste foto

Wanden/deuren allemaal wit, banken bruin (gelijkend voorbeeld foto) en de vloeren grijs. Simpel, maar een stuk beter als je naar binnen kijkt.
Er was nog een twijfelmomentje toen Mispoes redelijk op de werkelijkheid gelijkende banken aanbood, maar integreren in dit interieur bleek vrijwel onmogelijk zodat gehele nieuwbouw van de binnenzijde dan de enige optie was. Niet gedaan dus.
Natuurlijk moest de Bm
235 wel voorzien worden van een IC Kurierdienst bordje

De Piko Bm
235 mét dakribben

Dan verder met beidde Bvmz rijtuigen. Gezien dit interieur, is er aan de binnenzijde niets te doen.

Waarom ligt er dan één open? voor deze reden:
Maak jij de sluitseinen via een verlichtingsprint (ESU) of zelf?
Zelf, gelijkrichter, Elco, weerstand, ledjes. Deze trein krijgt geen binnenverlichting.
Als de wastafel, die niemand ooit gezien zou hebben als ik dit rijtuig niet open had gemaakt, er niet gezeten had, zou de Elco er in passen.

Nu dus niet en komt het gehele elektronica deel op het achterste balkon, maar zodanig dat die niet door de achterdeuren te zien is.

Door de achterdeuren kijkend, kijk je over het gelijkrichter-blokje en de weerstand en zie je de stekker en de Elco niet.
Op de lensjes van het rijtuig heb ik 2 stuks 0603 LED's gelijmd.
Vreemd genoeg lukte dit niet met secondelijm (bleef maar vloeibaar en plakte aan beide partijen voor geen meter....).
Uiteindelijk lukte het met de Revell lijm.
Met een m.i. erg realistisch beeld uiteindelijk

Omdat de trein te lang is om in één keer redelijk op de plaat te krijgen heb ik 'm even in tweeën geknipt.

Klaar om ingezet te worden. Deze week maar eens de Nord West Express afrangeren en deze in dienst stellen.