Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omlaag
Print
Auteur Topic: SGM  (gelezen 121606 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2198


Benoemd snoodaard


« Antwoord #90 Gepost op: 24 Juni 2026, 12:32:25 »

Je moet het lef maar hebben om zomaar een treinstel aan gort te zagen. Zo op de foto ziet het geel er prima uit. Op zich is een beetje flets ook niet erg toch? In werkelijkheid.
Zodra het weer het toelaat maar weer verder. Succes! Duim omhoog
Gelogd

NS 1968-1980, tijdperk IVa, Twentelijn
Mispoes
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 703


Als het aan de kat lag...


« Antwoord #91 Gepost op: 24 Juni 2026, 22:02:15 »



Ik heb in de jaren 90 en 00 een aantal Sprinters verlengd m.b.v. de Spoorcuriosa bouwset Tussenrijtuig van de SPRINTER, ik heb toen onderplaten van de mintgroene Fleischmann DB 614 besteld. De Sprinter kreeg in 1980 dezelfde constructiewijze als de 614 die iets eerder was verschenen. Van die 614 onderplaten gebruikte ik alleen de eindstukken (ca. 6 cm) die het huis voor de kortkoppelingen vormden voor de Sprinter. Op deze manier kreeg ik de Sprinter mooi degelijk op 'Fleischmann wijze' kortgekoppeld.   
Gelogd

Voor elke nieuwe leerling die je opgeeft, ontvang je ƒ25,=
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 9527


291*


WWW
« Antwoord #92 Gepost op: 24 Juni 2026, 22:28:35 »

Heb ik foto’s van gezien van Henk’s stel op BNLS  Duim omhoog
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: SGM
« vorige volgende »
Ga naar: