Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 66 67 [68]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Station Waldijk 2.0  (gelezen 297169 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 4 gasten bekijken dit topic.
Jakop de Bruin
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 5979


227*


WWW
« Antwoord #1005 Gepost op: 23 Februari 2020, 16:37:15 »

....zorg dat je overal vangrails hebt. Een trein ontspoort op de meest onverwachte plekken....

Klopt. Op de meest cruciale plekken zit die ook wel, maar ze zorgen er tevens voor dat je er dan ook niet meer bij kan i.g.v. een ontsporing.  Undecided

Niet zo veel nieuws van de Waldijkse sporen. Meer gereden of 'geen zin' dan modelbouw  Cheesy
Ondertussen is er wel gewerkt aan de 2310. In afwachting van een andere motor (Mashima of Canon) en de nieuwe LokPilot 5.0 (59620) dit project tijdelijk terzijde gezet. De lok zolang even gemonteerd.



Inmiddels aardig afgeleefd al lijkt het vlekkerig op de foto dan in werkelijkheid.

Voor de lok had ik een wielstel-omhulsel voor AC (Roco spreekt van Blende AC) besteld. Daarmee lever ik 1 as aandrijving in, maar zit de sleper er mooier onder. Dit werkte zo mooi bij de testrit van de 2310 (willekeurig motortje en een oude LoPi 3.0) dat ik er nu ook één in/aan de 2203 bouw. De reden voor de onrustige loop zoek ik eigenlijk bij de huidige slepermontage. Wordt vervolgt voor zowel 2203 als 2310.
Gelogd

Waldijk Tp. IV-b - V-a ('80-'93) en Tp. V-b - VI ('00-'09)
Pagina's: 1 ... 66 67 [68]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Station Waldijk 2.0
« vorige volgende »
Ga naar: