Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Irgendwo in Deutschland
Pagina's: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 170   Omlaag
Print
Auteur Topic: Irgendwo in Deutschland  (gelezen 1043794 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 10 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #2475 Gepost op: 6 Oktober 2024, 17:06:25 »

Niet geheel toevallig is juist gisteren dit nieuws bekend geworden, dus het zou mij niks verbazen als de vlegel die je op bezoek had
stiekem een zendertje in zijn broekzak had waarmee hij de boel sabotteerde.

Cheesy

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

« Antwoord #2476 Gepost op: 6 Oktober 2024, 17:30:22 »

Grin Grin

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #2477 Gepost op: 6 Oktober 2024, 18:14:30 »

No comment!

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #2478 Gepost op: 6 Oktober 2024, 20:40:05 »

No comment!

Ja, ja....   Nou toevallig weet ik dat die Waldijkse vlegel in zijn jonge jaren zendpiraat was en 1+1 is nog steeds 2.    Tongue

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #2479 Gepost op: 7 Oktober 2024, 01:01:51 »

Ik heb enkele jaren geleden de 'knopjestreinen' bij Johan in werking gezien en moet zeggen dat het inderdaad een erg goed idee is.
Wat ik me afvraag: zou zo'n kastje als jij nu ontwikkeld hebt, eigenlijk niet een aardig idee zijn voor Lenz of ESU om uit te brengen?

mvg,
Gert

hubertus
Hero Member

« Antwoord #2480 Gepost op: 7 Oktober 2024, 07:49:31 »

Je hebt er alleen iets aan als de software er iets mee kan.
En dan moet de gebruiker er nog een nuttige toepassing voor hebben.
Ik denk dat je dan op anderhalve man en een paardenkop uitkomt. En van dit selecte groepje heeft tenminste één persoon al zelf een oplossing bedacht. Kortom, lijkt me commercieel kansloos.

hubertus
Hero Member

« Antwoord #2481 Gepost op: 8 Oktober 2024, 20:33:56 »

Maar van niet nader te noemen bronnen heb ik vernomen dat Otto Normalverbraucher zich vooral druk moet maken over de veiligheid op een bepaalde overweg in Plettenburg.
Anders is de kans groot dat hij/zij eerder aan een eeuwige ligplaats op de plaatselijke Friedhof moet gaan denken.

De sensatiepers moet je altijd met een flinke korrel zout nemen.
Zo vonden de verslaggevers bijvoorbeeld dat de overweg wel erg vroeg dicht ging. Vermoedelijk verwend in hun eigen land, maar dit is Duitsland, daar telt een overweg pas mee als hij minstens enkele minuten dicht ligt.

Niettemin zat er in dit geval wel een kern van waarheid in de berichtgeving.
De Signalmeisterei heeft nog eens goed naar de aansturing gekeken en er bleek inderdaad een denkfout in te zitten.
Er is een oplossing bedacht die lijkt te werken, maar niettemin wordt er ook gestudeerd op een geheel gewijzigde aansturing.

groet, Huub
« Laatste verandering: 8 Oktober 2024, 20:42:23 door hubertus » Gelogd

niels b
Hero Member

Arnhem, jaren '80

« Antwoord #2482 Gepost op: 10 Oktober 2024, 20:05:56 »

Je hebt er alleen iets aan als de software er iets mee kan.
En dan moet de gebruiker er nog een nuttige toepassing voor hebben.
Ik denk dat je dan op anderhalve man en een paardenkop uitkomt. En van dit selecte groepje heeft tenminste één persoon al zelf een oplossing bedacht. Kortom, lijkt me commercieel kansloos.

Maak jij Gert nou uit voor een halve man of een paardenkop aangezien hij geïnteresseerd is en jij er al een oplossing voor hebt bedacht?  Huh?

Ik snap overigens nog niet goed wat het apparaat doet, moet het vast in bedrijf zien. Maar dat komt vast goed binnenkort.
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #2483 Gepost op: 10 Oktober 2024, 20:30:04 »

Maak jij Gert nou uit voor een halve man of een paardenkop aangezien hij geïnteresseerd is en jij er al een oplossing voor hebt bedacht?  Huh?

Is dit wat je in gedachten had, Niels?    Cool

mvg,
Gert

hubertus
Hero Member

« Antwoord #2484 Gepost op: 10 Oktober 2024, 20:57:29 »

Cheesy
Ik denk dat bij Gert zowel de software als de nuttige toepassing ontbreekt.

Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #2485 Gepost op: 10 Oktober 2024, 23:49:16 »

Ik denk dat bij Gert zowel de software als de nuttige toepassing ontbreekt.

Ik ben allang blij dat je niet zegt dat er bij mij een draadje los zit.   Cheesy

mvg,
Gert

niels b
Hero Member

Arnhem, jaren '80

« Antwoord #2486 Gepost op: 11 Oktober 2024, 07:22:49 »

Cheesy Mooi beestje overigens!

hubertus
Hero Member

« Antwoord #2487 Gepost op: 13 Oktober 2024, 14:19:09 »

De knopjestreinen werken inmiddels.
Omdat daaraan eigenlijk niks te zien is, anders dan het drukken op een toetsenbord, heb ik van een van de knopjestreinen een korte film gemaakt. Het volk wil tenslotte plaatjes.

Mit dem Klv 96 unterwegs

De film laat zien wat er gebeurt nadat je de keuze voor "Rondje Propaangastrein" hebt gemaakt.
Na het laatste shot duikt de trein de onderwereld in, komt daar later ook weer uit en rijdt dan weer naar het opstelspoor van het eerste shot.
Alles natuurlijk automatisch gestuurd door Koploper.

Groet, Huub

p.s. speciaal voor de Waldijkers, de kraan is, zoals je ziet, opgevist uit het water...

Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #2488 Gepost op: 13 Oktober 2024, 14:28:12 »

De inspanningen van het Plettenburger Filmgesellschaft worden weer op prijs gesteld.

En wat die ramp met de kraan betreft: ook een gevalletje sabotage door die vlegel?    Wink

mvg,
Gert

Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #2489 Gepost op: 13 Oktober 2024, 14:48:01 »

De knopjestreinen werken inmiddels.

Groet, Huub

Geweldig Huub  Duim omhoog Duim omhoog Duim omhoog Duim omhoog Duim omhoog Duim omhoog Duim omhoog

Mvg, Johan
Pagina's: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 170   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Irgendwo in Deutschland
« vorige volgende »
Ga naar: