Dank Jakob ......... en we gaan verder ..................
10 draden aan de connector gesoldeerd. Moet je een beetje netjes doen anders passen de draden niet door de nauwe sleuf in de plaat.
Hoe soldeer ik de connector aan de seinbrug .............. In eens krijg je een ingeving. Printplaatjes op elkaar stapelen waar de pennetjes in de gaatjes kunnen verdwijnen
Spul staat mooi vlak zo en .... stabiel
Nog voor het solderen nog even laten zien. Op die 10 soldeereilandjes kunnen de lakdraden die van uit boven de seinbrug komen op afgewerkt worden
dat is pas veel later aan de orde Minimum draden is 7 als je alle massa kan combineren. Ik heb dus 3 extra dus kan nog wat vogelen als het zou moeten.
Als de lakdraden gesoldeerd zijn een dun laagje lijm er over, schilderen en je ziet er niks van
is mijn gedachte ......Aan de andere zijde alleen mechanische bevestiging. Aan deze connector dus geen bedrading aan gesoldeerd.
Als de seinbrug staat iets lijm onder het blokje .... klaar
Ik had belooft betere foto's te maken als het e.a klaar was, bij deze.
Seinbrug 14 mm omhoog gebracht d.m.v. de connector. Met 2 handen pak je hem er zo af en zet je hem ook zo weer neer
connectoren blokjes worden vanzelf weggewerkt bij aanleg van de scenery.
Tevens mooi de twee losse masten te zien.
Verder kan ik niet
even komen want dan is de stroom op
Links onder dat loshangende plaatje is de aansluiting voor het verder leggen van de ringleidingen t.b.v. de wissel servo's
zat dus net waar de sleuf moest komenDe 10 draden goed te zien dat die doorgevoerd zijn naar de onderzijde.
Een overzicht zoals het er nu bij ligt. Masten geplaatst. Bedrading hangt nog los. Nu ga ik eerst bekijken waar precies de seinen geplaatst moeten worden.
Dat dus allemaal om te voorkomen dat als jet het later zou doen bedrading in de weg zou zitten die je net gemaakt hebt.
Tevens maar even een shovel gehuurd en die aan het werk gezet
Tot zover weer.
Mvg, Johan