Hallo 1200blauw (wat is je naam eigenlijk heb ik nergens kunnen vinden, vindt dit zo onpersoonlijk terwijl je mij wel gewoon met mijn naam aanspreek).
Dank je voor het compliment.
Natuurlijk mag je een kritische noot laten horen. Ik heb er prive ook verschillende uiteenlopende reacties over gehad.
Cijfer grootte vindt ik niet storend, ik heb zelf in de metaal gewerkt en best wel gezien dat "iest" groot en duidelijk op een "produckt" werd geschreven.
Ben het wel eens dat het iets minder dik mag. Uiteraard mag het ook kleiner.
De volgende zal ik iets subtieler maken.
Ik zei ordernummer maar referentie nummer lijkt mij beter op zijn plaats.
Vandaag een Res met "H"balken gemaakt, mag niet ontbreken natuurlijk.
Het is best wel leuk om ook je fantasie te laten werken ………
Ik heb mijn eigen tanden nog maar huisgenoten maken wel gebruik van Steradent ……….
Mooi buisje met een mooie bodem vindt ik zelf.
Heb er twee verzaagd en twee bodemdelen aan elkaar gelijmd op een lengte van 20 cm.
Om netjes te lijmen heb ik van materiaal waar ik bergen van maak een kern gemaakt en daarmee de delen gecentreerd t.o.v. elkaar. (de kern maak je door gewoon een buisje in het materiaal te draaien)
De buis moet wel goed opgelegd worden op de wagon …….
AH !!!!!!! state spiesen (van AH
) teken je de ronding van de buis af en dan snijden en schuren.
En dan krijg je dit ………. Het maakte op mij een goede indruk om door te gaan.
Je kunt er aan aantal dingen bij verzinnen ……
Mijn interpretatie is dat het een speciaal met coating behandelde buis is voor de petrochemische industrie.
De inwendige coating wordt goed beschermd aan weerszijde door precies passende deksels.
Een dergelijk transport lijkt mij best wel realistisch …. toch?
Er wordt nog gewerkt aan de producten "vast" te zetten met trekbanden ect om het nog echter te laten lijken.
Mvg, Johan.
P.s. over de staalplaten kreeg ik een ontzettend leuke reactie van iemand.
Hij zei ….. het gewicht "duipt" er af
dat ben ik helemaal met hem eens