Zo lang mijn stationsgebouw op de baan staat, zitten er al LED's in onder het motto; als het gebouw af is kan ik er niet meer bij, dus tijdens de bouw maar aanbrengen en later maar eens kijken of ik er wat mee doe.
Nou...vandaag was het later en eerst maar eens onderzocht hoe e.a. gemonteerd was.
Wat weerstanden gemonteerd (beide zijvleugels en middendeel hadden aparte circuits) en er 2 voedingsdraden aan gesoldeerd.
Er ligt een ringleiding 12 V= onder de baan, dus voeding is geen issue.
Dat het station boven een schaduwstation staat vol treinen wel een beetje, maar viel uiteindelijk ook wel mee.
Tja...en dat het resultaat:

Erg spannend is het niet... In de restauratie brandt ook licht al is dat gezelliger licht dan de rest van het station en bij een daglicht foto niet te zien.
En hierom wordt het nooit donker in Waldijk....je ziet toch niks

Flauw is het licht in de restauratie nu wel te zien, maar dat is wel een beetje te gezellig

Wel is nu na al die jaren te zien dat er nog Preisers in de centrale hal aanwezig zijn

Door de linker deur is nog net een stukje van de koffer van een met 2 koffers zeulende dame te zien en als het zou lukken om zo diep in de zoomen, staat er nog een jonge dame aan het loket.
Loket? Zijn die er dan ook? Ja en die zie je ook niet.
Allemaal voor Jan Joker gemaakt.... sorry Huub