Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Sydborg, een Deens havenstadje
Pagina's: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 42   Omlaag
Print
Auteur Topic: Sydborg, een Deens havenstadje  (gelezen 364281 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #360 Gepost op: 15 November 2019, 11:09:39 »

Het nog nieuwe merk PT Trains uit Portugal maakt fraaie containers. En een leuk detail is dat de deuren daarvan geopend kunnen worden.
Daarvoor moeten de containers natuurlijk ook aan de binnenzijde gedetaileerd zijn en dat is dan ook keurig netjes gedaan.





mvg,
Gert



PS: Ik wéét dat die schoorsteen scheef staat en dat het ene dak los zit.
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #361 Gepost op: 7 December 2019, 20:30:28 »

Nieuwe aanwinst:



Wie raadt wat het is?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
GerardvV
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1716


Enge buur bij de buren


« Antwoord #362 Gepost op: 7 December 2019, 20:59:24 »

Een semaphoor aan een zeeweg/haveningang.
Gelogd

Modelspoor;
http://www.flickr.com/photos/modelspoorvliet/.
Trein 1:1;http://www.flickr.com/photos/spoorvliet
Tram 1:1;http://www.flickr.com/photos/tramvliet
172* bij de buren
128* hier
Van alle kennis die de geest vergaarde blijkt onzin vaak van meeste waarde.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #363 Gepost op: 7 December 2019, 21:01:24 »

Dat is goed. Deze is in 3D geprint door Ronald Visser. Hij heeft de 3D-tekening voor mij gemaakt op basis van een bestaand baken.
Wie vindt de locatie van dit baken?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7191


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #364 Gepost op: 7 December 2019, 22:31:08 »

Oh... ik had “een Deense design-Kerstboom” gezegd... Cool
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #365 Gepost op: 7 December 2019, 22:37:15 »

Oh... ik had “een Deense design-Kerstboom” gezegd... Cool


Puntje voor je creativiteit. Maar het ding bestaat dus echt. En is in werkelijkheid hoger dan een huis.
Maar waar?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #366 Gepost op: 8 December 2019, 12:21:38 »

Nog een paar nieuwe aanwinsten:



3D-geprinte tekstjes 'DSB Restaurant' en een DSB VW Polo.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #367 Gepost op: 27 December 2019, 11:18:00 »

De laatste periode voor de oude Storstrømsbrug (tussen Sjælland en Falster) is aangebroken: https://www.youtube.com/watch?v=DKLX0I3UaRI

De bouw van de vervangende nieuwe brug tussen de twee eilanden is begonnen en over iets meer dan twee jaar kun je er al met de auto over, terwijl de spoorwegen een jaar later volgen: https://www.youtube.com/watch?v=MtBty5XY0jQ

Wat me bij dat laatste filmpje op het eind wel opvalt is dat de treinen links lijken te rijden.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #368 Gepost op: 6 Februari 2020, 11:16:55 »

De ten onrechte van fake news verspreiden beschuldigde en juist ontsnapte (model)spoorwegjournalist heeft weer eens een nieuwtje:

https://www.railjournal.com/fleet/dsb-talgo-international-coach-contract/

Niks voor Sydborg uiteraard: te modern en geen diesel. Als deze treinen in 2023 gaan rijden, spelen ze overigens wel IC3-gummineuzen vrij.
Want die rijden nu nog naar Hamburg. De vrijkomende gummineuzen zullen weer in het binnenlands verkeer worden ingezet.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #369 Gepost op: 6 Februari 2020, 11:33:52 »

Tja Gert das het probleem dat je krijgt als je maar één plaats en een paar jaartjes wil uitbeelden dan komt er niet zoveel van uit natuurlijk.

Eric.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #370 Gepost op: 6 Februari 2020, 12:07:27 »

Nou, dat valt wel mee hoor. Ik hou als tijdperk ongeveer 1980-2000 aan en in die periode reden er Bolleneuzen, gummineuzen, Lynettes, MH-, ME-, MT- en MZ-locs en die zijn allemaal in vele varianten uitgebracht.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #371 Gepost op: 6 Februari 2020, 12:30:29 »

Aha het is 20 jaar in tijd, dacht dat het enkel 4 à 5 jaar was. Vandaar de reactie van ondergetekende.
Eric
Gelogd
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #372 Gepost op: 6 Februari 2020, 18:14:01 »

De ten onrechte van fake news verspreiden beschuldigde

Het houdt maar niet op met dat fake news...
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #373 Gepost op: 6 Februari 2020, 19:17:40 »

Altijd alles blijven ontkennen. Dan overleef je zelfs een impeachment.   Tongue

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7191


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #374 Gepost op: 6 Februari 2020, 20:36:39 »

Alleen als je volledige controle hebt over de mensen die over jouw impeachment gaan... en dan maakt het eigenlijk niet eens meer uit of je ontkent of bevestigt...
Gelogd

Ik zie sterren!
Pagina's: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 42   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Sydborg, een Deens havenstadje
« vorige volgende »
Ga naar: