De laatste weken met ik met een hoop dingen tegelijk bezig geweest waardoor posten in alle topics niet echt opschoot. Naast het prutsen aan de tramremise ben ik ook met dienstregelingen voor diverse traject en de daaruit voort vloeiende gewijzigde materieel inzet van mijn PriFer treinen bezig geweest.
Daardoor ben ik ook weer met de bouw van nieuw materieel en ombouw van ander materieel begonnen of wil ik daarmee beginnen.
Daarnaast heb ik nog zo'n 10 a 15 rijtuigen en een lading trams in aanbouw liggen en moeten er nog een aantal andere trams bij komen voor de remise.
Het word hier dus een steeds grotere zooi van niet afgemaakt materieel.
Nu ben ik dit weekend in Rijswijk op de beurs lekker bezig met wat materieel voor mij en Bjorn. Daarom heb ik nu het plan opgevat mijn werkplaatslijst en materieel planning eens bij te werken en prioriteiten te stellen. Hier moet uit voort vloeien dat er de komende weken in het bekende moordende tempo een serieuze lading materieel uit de grond word gestapt en ik alle wachtlijsten en niet voltooide materieel projecten heb afgerond.
Hieronder mijn nieuwe planning:
Nu nog zien dat ik de drive krijg en houd dit af te maken maar zoals wel vaker in de winter heb ik er wel zin in.
Word weer vervolgd, groetjes Michiel