Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: Materieel verzameling Michiel(NDS)
Pagina's: 1 ... 86 87 [88]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Materieel verzameling Michiel(NDS)  (gelezen 993741 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 3 gasten bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #1305 Gepost op: 13 Februari 2025, 23:30:13 »

Vanavond een nieuwe doos namaak Lego gekocht voor €15,- bij een nieuwe speelgoedwinkel hier:

Het gaat mij vooral om de grote hoeveelheid kleine steentjes want die zijn en handig voor het bouwen van rangeerlocs en om hoeken van gebouwen mee te verstevigen. Na thuiskomst ben ik de voorraad gaan ompakken om zoveel mogelijk nieuw spul in de dozen kwijt te kunnen.

Met een hoop herschikken kon ik op deze 2 zakjes stenen na alles kwijt.

Met de nieuwe indeling heb ik van bijna alles want in de 2  dozen zitten die ik standaard gebruik.

De 3 overige dozen is meer voorraad en wat speciale dingen die ik bijna niet of nog niet gebruik.

Deze bouwstenen zijn van de 4 merken/fabrikanten wel de minst goede. Dit zijn de enige waarbij de grote van de puntjes soms +/- 0,5mm kleiner is waardoor ze vrij los zitten als je ze op elkaar wil drukken. Hier en daar kwam ik ook een stukje gietvlies tegen al zijn dat er niet veel.

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: 1 ... 86 87 [88]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: Materieel verzameling Michiel(NDS)
« vorige volgende »
Ga naar: