Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: Materieel verzameling Michiel(NDS)
Pagina's: 1 ... 89 90 [91]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Materieel verzameling Michiel(NDS)  (gelezen 1438073 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 4 gasten bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #1350 Gepost op: 10 Augustus 2025, 22:55:28 »

De 3 ketelwagens zijn ook af:

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #1351 Gepost op: 26 Augustus 2025, 19:01:48 »

Aangezien gebouwen schilderen nu niet wil lukken moet ik iets anders te doen zoeken wat wel gaat. Gelukkig ligt er nog werk zat dus eerst maar eens gekeken of het bestikkeren van 4 rijtuigjes die al een jaar hier rond slingeren wilde lukken. De wanden had ik al eens geprint maar kon ik niet meer vinden dus ze opnieuw geprint. Daarna een proef rijtuig gedaan en toen dat bleek te gaan de andere 3 ook gedaan. Het schilder en verouderwerk aan het dak en onderstel ging redelijk maar heb ik wel bewust eenvoudig gehouden.

Er moeten ook nog wat metro's af dus daar ook de wanden maar eens voor uit geprint. De bakken nog wat aangepast vandaag en de eerst bak op proef bestikkerd. Het meeste gaat vrij aardig alleen het uitknippen van de kopwanden ging door de tremor bijna niet.

Ondertussen breek ik redelijk m'n hoofd over hoe ik uit de fysieke neerwaartse spiraal kom waar ik in lijk te zitten. Of/in hoe ver daar een oplossing voor is en wat dat dan is is onduidelijk. Ik moet in ieder geval het een stap vooruit en dan weer 2 stappen achter uit om zien te draaien.

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: 1 ... 89 90 [91]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: Materieel verzameling Michiel(NDS)
« vorige volgende »
Ga naar: