Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Geen Eurospoor in 2023  (gelezen 4136 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Leo_H
Newbie

Offline Offline

Berichten: 6


« Gepost op: 25 Januari 2023, 11:03:26 »

Na lange tijd dan hier weer een bericht van Eurospoor.
Om maar met de deur in huis te vallen: We zien geen kans om onder de huidige omstandigheden ons internationale evenement Eurospoor op een goede en voor deelnemers en bezoekers betaalbare manier op poten te zetten. Er zijn (in binnen- en buitenland) te veel onzekerheden en met alle omhoog schietende prijzen worden de risico's te groot. Liever wachten we af op betere tijden. Dat is zuur, maar weinig aan te doen.
Een uitgebreidere uitleg vind je op de website:
https://www.eurospoor.nl/nl/bezoekers/beursinfo/ook-in-2023-helaas-geen-eurospoor/

Met vriendelijke modelspoorgroeten,
EUROSPOOR
Leo en Chitra
« Laatste verandering: 25 Januari 2023, 11:10:50 door Leo_H » Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 25 Januari 2023, 11:24:43 »

Wat jammer. En ook wel bijzonder dat evenementen als De Nederlandse Modelspoordagen, OnTraxs en Houten op Rail(s) dan wel door kunnen gaan.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Januari 2023, 11:48:34 »

Kleinere en goedkopere locaties met een beperkter, kwalitatief hoog aanbod van banen en 'attracties' en wel een hoog bezoekersaantal.
M.a.w. Eurospoor in de oude vorm is wellicht te groot opgezet in een te dure locatie.
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1978


« Antwoord #3 Gepost op: 25 Januari 2023, 14:12:00 »

Ja, zo te lezen in de grotere beschouwing valt de Jaarbeurs eigenlijk definitief af als locatie. Zou mij trouwens niet verbazen als de gemeente Utrecht niet graag het hele Jaarbeursterrein voor woningbouw zou willen hebben, gezien de ligging.
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #4 Gepost op: 25 Januari 2023, 15:57:37 »

In dat geval lijkt het mij dat de Jaarbeurs naar een andere locatie zou verhuizen. Maar waar in of bij Utrecht is er ruimte voor tentoonstellingshallen met veel parkeerruimte, gelegen dichtbij een station en bij een snelweg?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Geen Eurospoor in 2023
« vorige volgende »
Ga naar: