Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2   Omlaag
Print
Auteur Topic: LS Models 2018  (gelezen 64292 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Gepost op: 13 December 2017, 13:10:34 »

Programma voor Frankrijk 2018: http://www.itandmore.at/memobaftp/LS-Models-Neuheiten_Frankreich.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 15 December 2017, 11:37:34 »

Zwitserland 2018:

RBe 4/4 1. Serie, 2. Serie sowie die modernisierte Serie 
EW 1 Wagen
EW 1 Speisewagen
EW 1 Steuerwagen

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 24 Januari 2018, 17:04:41 »

http://www.lsmodels.com/index.php/nl/

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1978


« Antwoord #3 Gepost op: 24 Januari 2018, 20:59:28 »

Volkomen vergeten dat Nederland bestaat of mis ik iets?
Gelogd

Groet, Frank
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Januari 2018, 21:16:45 »

Yep! Kom maar op Piko met die ICR's!!  Duim omhoog of Artitec, maar dan wordt het weer zo'n dure grap...
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 25 Januari 2018, 00:48:42 »

Volkomen vergeten dat Nederland bestaat of mis ik iets?

Nederland heeft helaas geen prioriteit meer voor LS Models, ze concentreren zich met name op de Franse en Duitse markt, terwijl ze natuurlijk ook nog het een en ander voor hun eigen land doen. Maar verder lijkt de toendra tegenwoordig bij Maastricht te beginnen...  Undecided

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7191


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 25 Januari 2018, 09:56:24 »

Maar verder lijkt de toendra tegenwoordig bij Maastricht te beginnen...  Undecided

Tja, klimaatverandering hè Cheesy.
Gelogd

Ik zie sterren!
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 25 Januari 2018, 12:25:05 »

Ook de Duitse markt wordt niet echt ruim bedeeld.
De Nachtzug c.q. Citynightline en de Duitse varianten van de Eurofima-rijtuigen, meer kan ik me de laatste jaren niet heugen.

Wat betreft de huidige Zwitserse nieuwtjes, deels komen die ook van Piko.
Als je die koopt, kun je ze tegen de tijd dat die tot op de draad zijn versleten, inruilen voor de versies van LSM die dan met wat geluk net uitgeleverd worden.  Cool
Ik wacht nog steeds op de ET403, waarvan ik in 2010 al een foto van de kap heb gemaakt (en die al eerder was aangekondigd).
Of die ooit nog komt, ik heb er een hard hoofd in. Ik neem aankondigingen van dit merk niet meer serieus.

groet, Huub
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #8 Gepost op: 13 Februari 2018, 12:12:22 »

Vlak na de beurs alweer een nieuwe folder van LS Models: https://www.dropbox.com/s/n341uy47sctznhz/LSM%20Folder%20I6%20SNCB-NMBS.pdf?dl=0

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #9 Gepost op: 31 Oktober 2018, 21:05:51 »

Nieuwtjesfolder: https://www.lsmodels.com/mailing/pdf/Mailling%20Louvain%202018.pdf?idU=1

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #10 Gepost op: 27 November 2018, 22:55:54 »

Weer een heleboel Franse meuk: https://www.lsmodels.com/mailing/pdf/Folder%20Rail%20Expo%202018%20.pdf?idU=2

Maar na 12 jaar eindelijk eens enkele CNL-treinen compleet maken... ho maar!    Angry

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7191


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 28 November 2018, 19:19:02 »

Franse meuk (zelfs in de verkeerde schaal) is nu eenmaal stukken interessanter dan CNL-treinen compleet maken... Tongue Grin
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #12 Gepost op: 28 November 2018, 19:25:44 »

Als je het woord interessanter gelijksteld aan lucratiever heb je wel gelijk denk ik.

Toch is het niet slim om van alles (Len de Vries van RailMagazine noemde het ooit 'een soort telefoonboek') aan te kondigen en dat niet alleen gedurende vele jaren niet uit te brengen maar er ook doodleuk niet meer over te communicerern. Dat maakt potentiële klanten kopschuw. Tenzij je natuurlijk complete treinen ineens op de markt gooit. En dat is wat ze nu doen via hun handelsnaam ModelWorld. Maar dat doet niks af aan het feit dat een van mijn treinen al doodleuk een decennium wacht op de laatste twee rijtuigen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7191


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 28 November 2018, 19:30:54 »

Als je het woord interessanter gelijksteld aan lucratiever heb je wel gelijk denk ik.

Nee, dat bedoelde ik niet - ik bedoelde boeiender, spannender Grin en ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij dat heus wel wist Cool.
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #14 Gepost op: 28 November 2018, 20:41:05 »

Mmm, mijn vermogen om te doen alsof mijn neus bloedt is ook niet meer wat het geweest is.   Cheesy

mvg,
Gert







Edit: herstel tikfout
« Laatste verandering: 28 November 2018, 20:50:19 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1] 2   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2018Topic: LS Models 2018
« vorige volgende »
Ga naar: