Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Märklin 2023  (gelezen 14964 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #60 Gepost op: 10 Mei 2023, 16:04:03 »

Zomernieuws: https://streaming.maerklin.de/public-media/m/sn523/maerklin/DE_mae_sonh2023.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1538


Benoemd snoodaard


« Antwoord #61 Gepost op: 11 Mei 2023, 20:06:59 »

Opmerkelijk dat er nu ook in Z een set naar Nederlands voorbeeld wordt uitgebracht. Z was toch altijd voornamelijk op de Duitse rijders gericht.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #62 Gepost op: 31 Mei 2023, 23:28:49 »

Nieuw Insider Model: https://streaming.maerklin.de/public-media/m/cm/23/2/Posterprospekt_39583_DE-EN.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #63 Gepost op: 6 September 2023, 15:30:03 »

Märklin heeft de 1707 met toeters en bellen uitgeleverd: https://www.facebook.com/ModeltreinCentrum

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #64 Gepost op: 6 September 2023, 16:51:22 »

Lachwekkend trouwens, de Nederlandse website biedt als optie bij de cookies 'Accepteer iedereen'.
Ongelooflijk dat iemand de vertaling voor zo'n site domweg door Google Translate trekt en nog gekker dat ze het daarna nooit meer aanpassen...

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #65 Gepost op: 14 September 2023, 12:22:51 »

Herfstnieuws: https://www.modellbahn-apitz.de/prospekte/Maerklin_Herbst-NH_2023.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #66 Gepost op: 21 September 2023, 21:40:37 »

Pijp-Lines meldt op Facebook dat Märklin zich de kritiek aangaande de 'bananen' (Koplopers) heeft aangetrokken.
Er komen nieuw kappen voor in ieder geval de tussenbakken. Verder wordt het geluid ook onder handen genomen.
Levering van de KLM-versie is uitgesteld naar 2024.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #67 Gepost op: 27 September 2023, 12:25:07 »

Märklin heeft het nu ook officieel op de eigen website gezet: https://www.marklin.nl/koploper-39425

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #68 Gepost op: 27 September 2023, 17:18:51 »

Ja, maar alleen de kromme midden bakken en de raamsponningen.
Over opschriften, kopbakken en vage geluiden in de decoder zwijgen ze…
Niet dat het me wat uitmaakt, want ik heb ‘m niet en wil ‘m niet.. Grin
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #69 Gepost op: 27 September 2023, 18:06:00 »

Ik lees: "O.a. zal de behuizing van de tussenwagen worden vervangen en de raamsponningen van het treinstel worden aangepast."
Begrijp ik nou goed dat je na de hele actie dan nog twee eindbakken hebt waarvan in ieder geval de raamsponningen niet zijn behandeld?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1538


Benoemd snoodaard


« Antwoord #70 Gepost op: 27 September 2023, 18:37:16 »

Zo ik het lees lever je het hele stel in...
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #71 Gepost op: 27 September 2023, 18:42:22 »

Ja, maar zoals ik het lees, vervangen ze alleen de kap van de tussenwagen...   Undecided

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #72 Gepost op: 27 September 2023, 19:02:23 »

Klopt, maar er staat ook dat de raamsponningen van het treinstel worden aangepast. Het treinstel is meer dan een tussenwagen.
Ik kan me voorstellen dat je met tamponeren de sponningen kunt kleuren zonder dat het bestaande verfwerk noemenswaardig wordt aangetast.
Of iets dergelijks ook gebeurt, zal de toekomst leren. Of niet, want ik vraag me af hoeveel klanten daadwerkelijk hun treinstel insturen.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2023Topic: Märklin 2023
« vorige volgende »
Ga naar: