Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
Pagina's: 1 ... 29 30 [31]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag  (gelezen 386585 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

314*

« Antwoord #450 Gepost op: 5 November 2024, 15:24:52 »

Heel simpel: als je emigreert, woon je in een ander land en dan is Nederland ineens buitenland.

Maar goed, dit terzijde. Zoals gezegd, wordt het inderdaad Georgië, maar eerst neemt Hugo ons nog even mee
de hele wereld over met een tweetalig boek over Duitse bussen:

Beide busboeken staan gepland voor 2025.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

314*

« Antwoord #451 Gepost op: 5 November 2024, 15:29:52 »

Voor het zover is, verschijnt nog dit jaar het nieuwe deel in de reeks 'Retourtje verleden'.
Vandaag kwam de proefdruk binnen. Die wordt binnenkort besproken met onze huiskat.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #452 Gepost op: 5 November 2024, 17:03:41 »

Heel simpel: als je emigreert, woon je in een ander land en dan is Nederland ineens buitenland.

Precies. Als taal je criterium is, gaat dat hard mis zodra je aan Engels-, Frans-, Spaans- en Portugeestaligen denkt… of aan Vlamingen Cool.

Ik zie sterren!
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #453 Gepost op: 6 November 2024, 07:46:28 »

Ja hallo, dan mag je zeker ook niet meer zeggen dat je in "het buitenland" woont Grin
Je wordt toch ook niet opeens Zwitser als je er woont? Daar is wel wat meer voor nodig.
Noordwaarts
Hero Member

314*

« Antwoord #454 Gepost op: 6 November 2024, 13:39:07 »

Als Wesley zegt dat hij in het buitenland woont, dan zegt hij dat vanuit het perspectief van de ontvanger.
Hij richt zich hier toch tot ons? Bij mijn weten is hij het enige forumlid dat in Zwitserland woont.
Pas als zich een andere, ook in Zwitserland wonende, modelspoorder zou melden op dit forum en hij jegens
die persoon over Zwitserland zou praten als 'buitenland', zou dat gek zijn.

Verder hoef je toch geen Zwitsers staatsburger te worden om het land te beschouwen als je thuisland?
Ik ken trouwens iemand die een zeker landje tussen de Noord- en Oostzee zijn tweede vaderland noemt,
maar da's wel een bijzonder gast hoor.
 Tongue

mvg,
Gert

Pagina's: 1 ... 29 30 [31]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
« vorige volgende »
Ga naar: