Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
Pagina's: 1 ... 25 26 [27] 28 29   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag  (gelezen 377895 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 5 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17125


310*


« Antwoord #390 Gepost op: 15 Juni 2024, 19:32:17 »

Vanmiddag bij Boekhandel Douwes in Den Haag:


De trotse auteur (overigens ook afkomstig uit La-tourbe-et-Vallée).



Harold reikte het eerste exemplaar uit aan Maarten van der Velden, van wie de nodige foto's in het boek staan.



En dat exemplaar moest natuurlijk meteen ook gesigneerd worden.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17125


310*


« Antwoord #391 Gepost op: 23 Juni 2024, 13:34:36 »

Officieel verschijnt Naar de overkant van Jan Tromp pas eind juli/begin augustus.

Omdat NVBS Centraal in Amersfoort in juli echter (wegens werkzaamheden op het emplacement Amersfoort) een poosje gesloten zal zijn,
heb ik de drukker zo ver gekregen alvast een klein aantal exemplaren vooruit te leveren. Daardoor is het mogelijk zaterdag 6 juli om 13:00 uur
Jan's nieuwe boek te presenteren. Het eerste exemplaar wordt dan uitgereikt aan Frank Pennin.



Meer informatie op de website van de NVBS.

Iedereen van harte welkom!

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17125


310*


« Antwoord #392 Gepost op: 27 Juni 2024, 22:29:08 »




Het nadeel van een hoge productiviteit was dat de Lycka till website langzaamaan wat onoverzichtelijk werd. Dus heb ik alles nu
ingedeeld in categorieën.  Hopelijk is het zo allemaal wat makkelijker te vinden. Nu deze klus ook geklaard is, weer lekker verder
met boeken maken. Klik maar eens op de knop 'Verwacht'.

http://www.lyckatill.nl/index.html

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1672


Benoemd snoodaard


« Antwoord #393 Gepost op: 28 Juni 2024, 08:32:56 »

Heb je de site wel goed getest Gert? Ook in verschillende browsers? Ik gebruik Firefox. De knoppen doen bij mij niets. Ik blijf op de introductiepagina, terwijl wel de juiste URL in de adresbalk verschijnt. Hetzelfde gebeurt ook in MS Edge. Chrome kan ik niet voor je testen. Effectief ben je dus voor mij onbereikbaar geworden. Embarrassed
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17125


310*


« Antwoord #394 Gepost op: 28 Juni 2024, 09:34:23 »

Ik vermoed dat je een nogal klein beeldscherm hebt? Scroll maar eens een stukje naar beneden.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1672


Benoemd snoodaard


« Antwoord #395 Gepost op: 28 Juni 2024, 09:54:38 »

Ah, dat doet inderdaad de truc. Ik heb overigens geen heel klein beeldscherm (gemiddeld voor huidige maatstaven denk ik), maar jij ws een grotere dan ik. Maar dan nog: als ik hier tegenaan loop, hoeveel anderen dan ook? Voor mij zou het een aandachtspuntje zijn waarvoor ik een oplossing zou zoeken.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17125


310*


« Antwoord #396 Gepost op: 28 Juni 2024, 10:26:14 »

Wat is dat nu de onderste regel tekst die je nog wel in beeld ziet?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1672


Benoemd snoodaard


« Antwoord #397 Gepost op: 28 Juni 2024, 10:38:15 »

"Actueel nieuws is ook te vinden op onze Facebookpagina."
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17125


310*


« Antwoord #398 Gepost op: 28 Juni 2024, 10:42:01 »

Dat is toch best wel vreemd, want als ik de website op mijn iPhone SE (kleiner zijn ze er niet meer) bekijk, dan zie ik dit:

   

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17125


310*


« Antwoord #399 Gepost op: 28 Juni 2024, 10:44:19 »

Ik ga die tekst direct onder de knoppen per pagina wel even aanpassen. Dan zien bezoekers toch iets veranderen
en wordt het vast wel duidelijk dat je naar beneden moet scrollen op kleine laptops.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
dneijenhuis
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1668


HCC!m-IG


« Antwoord #400 Gepost op: 28 Juni 2024, 10:53:02 »

En zo ziet het eruit in Chrome op een 1920x1080 scherm(weergave is 100%, dat heb ik eerst gecontroleerd)...

Als je op een knop klikt gebeurt er ogenschijnlijk niets, maar als je naar beneden scrollt zie je dat er wat verandert is. Niet heel praktisch in mijn ogen.
Geen idee hoe de vorige versie was...

Daan
Gelogd

NI
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17125


310*


« Antwoord #401 Gepost op: 28 Juni 2024, 11:14:51 »

Ik ben bezig de pagina's aan te passen zodat je straks wel iets ziet veranderen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17125


310*


« Antwoord #402 Gepost op: 28 Juni 2024, 11:29:51 »

Website aangepast. Nu zou je ook moeten zien dat er iets verandert op beeldschermen die
aanvankelijk alleen het bovenste deel van de pagina's in beeld brengen.

Misschien kunnen jullie dat eens checken? Bij voorbaat dank.

mvg,
Gert
« Laatste verandering: 28 Juni 2024, 11:38:28 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1672


Benoemd snoodaard


« Antwoord #403 Gepost op: 28 Juni 2024, 11:55:50 »

Nee, dat maakt dan geen verschil Gert. Dit is hoe ik het NU zie:



Je zou misschien als tussenoplossing het plaatje bovenin weg kunnen halen. Dan zie je alleen de knoppen, mèt wat eronder gebeurt. Wellicht een goed idee de knoppen sowieso bovenin te plaatsen. Dan kun je op de openingspagina de plaatjes laten rouleren en op de subs je artikelen tonen zonder plaatjescaroussel.
« Laatste verandering: 28 Juni 2024, 11:59:59 door 1200blauw » Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17125


310*


« Antwoord #404 Gepost op: 28 Juni 2024, 11:59:17 »

Maar dan heb je dus echt nog niet op een van de knoppen geklikt. Probeer dat eens s.v.p.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 ... 25 26 [27] 28 29   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
« vorige volgende »
Ga naar: