Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Oude jaargangen Rail Passion voor de liefhebber
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Oude jaargangen Rail Passion voor de liefhebber  (gelezen 22825 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
hubertus
Hero Member

Online Online

Berichten: 8428


WWW
« Gepost op: 9 Maart 2018, 16:56:00 »

Ik ben een aantal jaren geabonneerd geweest op het Franse tijdschrift Rail Passion.
Omdat het maar staat te staan en het dus alleen maar ruimte inneemt, heb ik besloten ze weg te doen.
In principe wordt de papiercontainer de gelukkige ontvanger, maar wie weet lopen hier nog mensen rond die dat zonde vinden en ze willen hebben.
Dat kan gratis en voor niks, maar alleen als het bij mij (Nieuwegein) wordt afgehaald en daarbij in één keer alles wordt meegenomen.
Het gaat van nummer 21 (juni/juli 1998) t/m 162 (april 2011), zover ik weet compleet.

Als iemand interesse heeft, stuur dan een PB naar mij.

groet, Huub
« Laatste verandering: 9 Maart 2018, 17:00:08 door hubertus » Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 9 Maart 2018, 16:59:30 »

Mogelijk heeft Wesley wel belangstelling, maar die woont niet echt om de hoek. Ik bied mijzelf in dat geval als tussenstation aan.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 9 Maart 2018, 19:43:50 »

De meeste nummers heb ik wel, sommige niet, vooral de oudste, want ik heb pas een abo sinds ergens achterin in de 40 - dus het gaat (met een paar missende exemplaren hier en daar) waarschijnlijk om maximaal 30 van die ruim 140 nummers. Voor mij loont het dus niet om alles in één keer mee naar Zwitserland te rijden en dan daar meer dan driekwart in de papiercontainer te kieperen...
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 9 Maart 2018, 20:42:42 »

Als je via deze oproep niemand vindt, Huub, en het je toch aan je hart gaat om al dat kostelijk drukwerk in een papiercontainer te deponeren, dan zou je ook kunnen overwegen  om de stapel in Houten op een van de foldertafels bij de ingang te leggen. Heb ik ooit eens gedaan met overtollige exemplaren van de Modelspoorkrant (uitgave van de voormalige Fleischmann-importeur). Hele stapel was binnen een uur verdwenen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Oude jaargangen Rail Passion voor de liefhebber
« vorige volgende »
Ga naar: