Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 2575   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 8150902 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 3 gasten bekijken dit topic.
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #720 Gepost op: 26 Januari 2014, 11:17:21 »

Nee, nog niet Smiley. Daarom geef ik de beurt weg. Sowieso moet ik straks op familiebezoek, dus geen tijd om te controleren Cool.
Gelogd

Ik zie sterren!
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #721 Gepost op: 26 Januari 2014, 11:18:01 »

Heren wat ik mij afvraag is dit nu een spelletje wie de meeste locaties kent of wie het best met Google om kan gaan Huh?

Als ik de foto ven Gert zie dan denk ik pffff ga ik niet eens aan beginnen maar dan wordt het alsnog binnen een puf en een scheet geraden..... heel knap.

Jeffrey
Gelogd
Sicco Dierdorp
Newbie

Offline Offline

Berichten: 29


« Antwoord #722 Gepost op: 26 Januari 2014, 11:26:51 »

Dat verschilt nogal. Op BNLS in elk geval was het soms wel een beetje het heen en weer schieten van vergelijkbare obscure plaatjes tussen een klein groepje waarvan je van tevoren wel wist wie dat uiteindelijk goed ging hebben, maar er waren ook zat plaatjes die met een beetje zoekwerk wel te doen zijn. Soms is het dus gewoon even geduld hebben tot er zo'n plaatje komt  Grin
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #723 Gepost op: 26 Januari 2014, 11:44:48 »

Tja, ik had verwacht dat dit toch echt een lastig plaatje was, maar Wesley is niet voor niks Koning Raadplaat...
Misschien wil hij eens uitleggen hoe hij deze locatie heeft gevonden?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Romar
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1254


H0 Digitaal Nederlands ongeveer tijdperk 4


« Antwoord #724 Gepost op: 26 Januari 2014, 12:01:56 »

Das wel een beetje vragen naar het geheim van de smit natuurlijk, het vragen naar geheime recepten enzo, zou is dat prijs willen geven?  Grin

Ik sta trouwens ook te kijken hoe snel een plaatje soms geraden wordt... 99,99 van de 100 plaatjes zeggen mij helemaal niks en vaak kom ik niet verder dan oh das sowieso in duitsland ofzo....


Romar
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #725 Gepost op: 26 Januari 2014, 14:52:59 »

Tjonge, alweer het molenaarspricipe. Welnu, dan ga ik onvermoeibaar verder met jullie te vermoeien met spannende plaatjes uit een zeker Europees land:



Graag de stationsnaam.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Sicco Dierdorp
Newbie

Offline Offline

Berichten: 29


« Antwoord #726 Gepost op: 26 Januari 2014, 14:55:03 »

Ja zo wordt het wel een vicieuze cirkel.... Wesley kom er maar weer in  Grin Grin
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #727 Gepost op: 26 Januari 2014, 15:02:59 »

Kom kom, Sicco, gewoon zelf een gokje wagen!   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Martijnstein
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1452


« Antwoord #728 Gepost op: 26 Januari 2014, 15:14:16 »

En aangezien we nu zelfregulerend zijn mag Wesley van zichzelf niet raden bij een weggeven plaatje.

Voor deze: Næstved heeft zo'n opgebroken spoor tussen de perrons, maar of het daar ook daadwerkelijk is?
Gelogd
MHS84
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1308


WWW
« Antwoord #729 Gepost op: 26 Januari 2014, 15:21:52 »

Vordingborg.
Gelogd

Houdoe! Maarten - Raadplater sind 2011: 183* - Deutsche Reichsbahn Ep II
Viktor
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 298



« Antwoord #730 Gepost op: 26 Januari 2014, 15:32:27 »

Rødby Færge?
Gelogd

94*
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #731 Gepost op: 26 Januari 2014, 15:33:44 »

Kalundborg
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #732 Gepost op: 26 Januari 2014, 16:17:21 »

Misschien wil hij eens uitleggen hoe hij deze locatie heeft gevonden?

Dat ging deels op geheugen dit keer. Ik zocht dus, zoals ik al zei, naar een korte naam die op -n of -m eindigde. Hoewel ik eerst dacht dat het in Duitsland was, leverde dat niets nuttigs op, en toen ging er een belletje rinkelen: al jouw plaatjes met van dat half-mooie weer komen uit de omgeving van Ringkøbing. Dus daar maar gezocht naar enkelsporige haltes met een schutting en een laag gebouw aan de overkant (dat leek me het makkelijkst om te zien op GM). Vrij snel was het raak.

Ja zo wordt het wel een vicieuze cirkel.... Wesley kom er maar weer in  Grin Grin

Dat kan niet, want ik mag niet raden op door mij weggegeven plaatjes Grin.
Gelogd

Ik zie sterren!
Sicco Dierdorp
Newbie

Offline Offline

Berichten: 29


« Antwoord #733 Gepost op: 26 Januari 2014, 16:20:06 »

Ja laatst zei iemand me waarom dat ook alweer was, maar ik ben het alweer vergeten  Grin Maar mag het plaatsen van een plaatje in plaats van een weegegeven plaatje van iemand die jouw plaatje net zelf geraden heeft dan wel?  :Smiley
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #734 Gepost op: 26 Januari 2014, 16:23:38 »

Næstved is goed!

Mvg,
Gert


PS @ Wesley: de volgende keer maak ik uitsluitend nogfoto's bij half-mooi weer!  Wink
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 2575   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: