Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 2766 2767 [2768]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 12022181 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 20 gasten bekijken dit topic.
Eemstede
Hero Member

« Antwoord #41505 Gepost op: Vandaag om 20:39:20 »

Ik verbaas me echt oprecht over sommige reacties van door mij gerespecteerde mederaadplaters.
Ik had echt gedacht, dat deze plek in een paar dagen geraden zou worden,  zeker na 'Jever'
Af en toe zie ik hier plaatjes met heel weinig aanknopingspunten,  maar waarop lustig gegokt/ geraden wordt,hier maar één keer in een paar weken. Er wordt niet eens een poging gedaan om aanwijzingen los te krijgen . Ik heb er al een paar gegeven,  en wil graag vaart in het spel houden, maar als er geen pogingen komen, moet je van mij ook niet veel verwachten.

Gr. Frank
Noordwaarts
Hero Member

347*

« Antwoord #41506 Gepost op: Vandaag om 20:54:15 »

Het bekijken van alle straten in Vlaanderen via Google Street View zou met 8 uur per dag naar schatting tussen de 700 en 1.000 werkdagen duren. Dit is gebaseerd op de geschatte lengte van het Vlaamse wegennet en de tijd die nodig is om de beelden op een comfortabel tempo te bekijken.
Dat is ongeveer 3 jaar. Ik ben nog niet gepensioneerd, dus helaas.

Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Eemstede
Hero Member

« Antwoord #41507 Gepost op: Vandaag om 21:19:54 »

Je hoeft ook niet alle straten in Vlaanderen te bekijken om het antwoord te vinden.
Je bent voor Jever ook niet heel Duitsland door gegaan.

Overigens is de fiets dezelfde waarmee ik een paar,weken geleden naar Veenendaal ben gefietst,  maar is in deze geen hint.
De plaats waarin de gevraagde straat  zich bevindt,  is nog steeds per spoor bereikbaar.

Gr Frank
GerardvV
Hero Member

Enge buur bij de buren

« Antwoord #41508 Gepost op: Vandaag om 21:41:41 »

Ook al reageer ik niet tot nu toe, zoeken doe ik wel maar kan het ook niet vinden. Er zitten voor mij ook geen specifieke aanwijzingen in. Zelfs de spoorbreedte is voor mij niet zeker. Het zou zelfs nog een voormalige tramlijn kunnen zijn. Om één of andere reden doet het mij toch wat Waals aan maar ik ben geen Belgiëkenner.

Modelspoor;
http://www.flickr.com/photos/modelspoorvliet/.
Trein 1:1;http://www.flickr.com/photos/spoorvliet
Tram 1:1;http://www.flickr.com/photos/tramvliet
178* bij de buren
158* hier
Van alle kennis die de geest vergaarde blijkt onzin vaak van meeste waarde.
Noordwaarts
Hero Member

347*

« Antwoord #41509 Gepost op: Vandaag om 21:52:21 »

Dat is nou precies wat ik om 13:45 al schreef: het is een plaat zonder specifieke aanknopingspunten. Dan houdt het op.

Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Eemstede
Hero Member

« Antwoord #41510 Gepost op: Vandaag om 22:02:07 »

Ik schreef net:

"De (Vlaamse) plaats waarin de gevraagde straat  zich bevindt,  is nog steeds per spoor bereikbaar."

Het getoonde spoor is normaalspoor van een lijn, die in deze plaats begon/eindigde.
Dat beperkt het zoekgebied al flink, lijkt me.

En, nogmaals,
"Af en toe zie ik hier plaatjes met heel weinig aanknopingspunten,  maar waarop lustig gegokt/ geraden wordt,hier maar één keer in een paar weken. Er wordt niet eens een poging gedaan om aanwijzingen los te krijgen."
Dat verbaast me.

Gr. Frank

Gr. Frank

Noordwaarts
Hero Member

347*

« Antwoord #41511 Gepost op: Vandaag om 22:41:15 »

Volgens mij is er een verschil tussen volgens jou weinig aanknopingspunten en nu al volgens drie gepokte en gemazelde raadplaters totaal geen aanknopingspunten.

Gert

Pagina's: 1 ... 2766 2767 [2768]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: