Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 2776 2777 [2778]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 12279658 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 25 gasten bekijken dit topic.
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1732


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #41655 Gepost op: 24 Juni 2026, 08:22:06 »

Dank Gert!  Duim omhoog

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Op welk station stond ik toen ik deze foto maakte?

En voor de duidelijkheid, ik bedoel dus deze foto. Ik stond niet op een ander station terwijl iemand anders deze foto maakte.  Cheesy



Grtz,
Niels
Gelogd
Nederduitsemeester
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 576


« Antwoord #41656 Gepost op: Vandaag om 15:38:53 »

wederom, om de gang erin te houden....:
Dan doe ik een waarschijnlijk tot niets leidende poging: Nijverdal Grin
Gelogd

Groeten, Erwin
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1732


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #41657 Gepost op: Vandaag om 17:08:20 »

Volgende keer zal ik een plaatje van Nijverdal doen. En voor de volledigheid: niet goed. Ik hoop niet dat je te erg teleurgesteld bent
Gelogd
Pagina's: 1 ... 2776 2777 [2778]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: