Momenteel ben ik bezig om 1/87 rc bouw kitjes op de markt te brengen van auto's voor de beginnende en ervaren modelbouwers.
Zo wordt de stap naar radiografische bestuurbare modellen aanzienlijk verlaagd.
De kitjes zijn al deels opgebouwd en daardoor ook voor de beginnende modelbouwer geschikt.
In totaal komen om te beginnen 6 verschillende wielbasis varianten
26mm onder andere voor een porsche 911
27.2mm oa voor de VW T1 en T2, Ford Puma
29mm oa voor de Alfa romeo 155 en met een kleine aanpassing de 147, Mercedes 500 sl
30mm oa voor Borgward Isabella. VW Golf, Golf station wagon, Caddy. Ford Focus.
31mm oa voor BMW 3.0 Mitsubischi Pajero
32.5mm oa Corvette Bel-air
Andere auto's waarvan de wielbasis overeen komt zijn natuurlijk ook te gebruiken
Zo ziet de complete set eruit als je alles hebt uitgepakt, een zakje met 12 bedrade 0402 leds, 4x rood, 4x oranje e 4x wit / warm wit naar keuze.
Een setje schroevendraaiers, plat en kruis.
Een boortje met afstandhouder voor de voorwielen.
Het model met reeds opgebouwde aandrijving (kogel gelagerd) en stuurinrichting en carbon bodemplaat.
Een 1.7 grams micro servo.
En een zakje met een extra schroevenset, wielnaven voor de voorwielen, aan/uit schakelaar, laadbus en stekker, printplaatje waar je de verlichting op aan kunt sluiten en waar ook de smd weerstanden op te solderen zijn, en een tandwielset voor de servo.
Daar voeg ik bij verkoop nog een 50mah lipo aan toe en mocht het nodig zijn de Deltang rx45 v5 ontvanger.
Dit maakt de bouwset overcompleet waar echt alles in zit om het hele model te bouwen is.
Ook is het mogelijk een gewenst auto model erbij te leveren, hiervan heb je alleen de wielen en body nodig.
Deze rc bouwsetjes zijn over 2 weken uit voorraad leverbaar
De prijs van een bouwkit is 165 euro
Een Deltang rx45 v5 ontvanger kost 37,95
Mocht je geintresseerd zijn of nog vragen hebben dan weten jullie mij te bereiken