Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A4 Diorama wedstrijd2014Topic: A4 Diorama Wedstrijd- Informatie, Regels en Voorwaarden
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10   Omlaag
Print
Auteur Topic: A4 Diorama Wedstrijd- Informatie, Regels en Voorwaarden  (gelezen 195755 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #120 Gepost op: 26 Oktober 2014, 22:44:07 »

Volgend jaar weer A4, of dan A3 of juist A5?   Cheesy

Ik hoop dat alle deelnemers terugkijken op een succesvol evenement. Ik vond het in ieder geval bijzonder geslaagd.
Complimenten voor de organisators en deelnemers!  Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
orion
Full Member

Offline Offline

Berichten: 150


« Antwoord #121 Gepost op: 27 Oktober 2014, 05:44:47 »

Ik ga vast een plankie zagen  Duim omhoog
Gelogd

het kan allemaal veeeeeel vuiler..........
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7191


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #122 Gepost op: 27 Oktober 2014, 08:56:30 »

Goed te horen dat het zo succesvol verlopen is allemaal! Gefeliciteerd aan de winnaars - al heb ik niet op jullie gestemd. Dat lag echter meer aan mijn afwezigheid dan aan de kwaliteit van de diorama's Grin. Ik heb gisteren de foto's bekeken en jemig, wat kun je veel bereiken op die handvol vierkante centimeters! Mijn complimenten.
Gelogd

Ik zie sterren!
besselspoor
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 276


« Antwoord #123 Gepost op: 27 Oktober 2014, 09:22:34 »

Mijn complimenten aan de organisatie! Het was erg leuk geregeld allemaal, fraai verlichte opstelling op een goede kijkhoogte, top!
Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #124 Gepost op: 27 Oktober 2014, 09:29:18 »

Bij deze dan de officiële uitslag van de A4 Diorama wedstrijd:

In de categorie tot 18 jaar:

Publieksjury:
1e plaats diorama J4 Een lokaal Nederlands tramlijntje
2e plaats diorama J1 Polderlandschap
3e plaats diorama J3 Nortuk op zee
4e laatst diorama J2 Richting A4

Vakjury:
1e plaats diorama J4 Een lokaal Nederlands tramlijntje
2e plaats diorama J3 Nortuk op zee
3e plaats diorama J2 Richting A4
4e plaats diorama J1 Polderlandschap

Categorie vanaf 18 jaar:

Publieksjury
01e plaats diorama 13 Door den arbeid aan de arbeid
02e plaats diorama 01 Krommelwatan
03e plaats diorama 05 De bareel
04e plaats diorama 09 Werk in uitvoering
05e plaats diorama 19 Betrapt
06e plaats diorama 15 Mijn dio
07e plaats diorama 16 Down by the river
08e plaats diorama 08 Purktonnstreet
09e plaats diorama 17 Mee doen is belangrijker dan winnen
10e plaats diorama 11 Digital World

Vakjury:
01e plaats diorama 13 Door den arbeid aan den arbeid
02e plaats diorama 04 Dutch Iron Works II
03e plaats diorama 17 Mee doen is belangrijker dan winnen
04e plaats diorama 16 Down by the river
05e plaats diorama 08 Purktonstreet
06e plaats diorama 23 De breek
07e plaats diorama 01 Krommelwatan
08e plaats diorama 19 Betrapt
09e plaats diorama 05 De bareel
10e plaats diorama 03 Besselspoor: het treintje naar Schoonoven

Prijs voor een bewegend element:
01e prijs diorama 05 De bareel
02e prijs diorama 11 Digital world

Via deze weg wil ik alle deelnemers bedanken voor hun deelnamen en voor de prachtige diorama's die het heeft opgeleverd. Dankzij jullie is de wedstrijd een zeer groot succes geworden en alle prijs winnaars gefeliciteerd met jullie prijzen.

Ook de vakjury wil ik hartelijk danken voor hun inspanningen want het was een behoorlijke opgave en natuurlijk alle stemmers op Eurospoor 2014.

Ook wil ik bij deze onze partners in de organisatie van de A4 Diorama wedstrijd te weten Modelspoorwijzer.net, Eurospoor en Railhobby danken voor de prettige en constructieve samenwerking en natuurlijk een groot woord van dank voor onze Sponsoren te weten Artitec, Markenburg, PiCommIT, Railhobby, SceneryScapers, Marnan en schildersbedrijf E.F. den Boer allen super bedankt.

Jeffrey



« Laatste verandering: 27 Oktober 2014, 10:50:07 door Jefftrack » Gelogd
H0llandsBouwwerk
Full Member

Offline Offline

Schaal: Z
Systeem: Analoog
Berichten: 117



WWW
« Antwoord #125 Gepost op: 27 Oktober 2014, 11:28:49 »

Jeffrey, jij ook heel erg bedankt voor alles wat je hebt gedaan om deze wedstrijd goed te laten verlopen  Duim omhoog
Nog 1 vraag: puur uit nieuwsgierigheid, ben ik benieuwd naar het aantal stemmen die iedere deelnemer heeft gekregen, ik denk dat anderen dat ook wel leuk vinden hoeveel stemmen zij nou precies hebben gekregen van het publiek.

Ik ben al weer aan het nadenken voor 2015  Grin
Gelogd

Met een groet, Peter van Seuren. († 1949 - 2016)
Modelbouwer van Nederlandse gebouwen en andere objecten.
iTom
Newbie

Offline Offline

Berichten: 33



« Antwoord #126 Gepost op: 27 Oktober 2014, 14:52:33 »

Iedereen gefeliciteerd, het meedoen is al een felicitatie waard en tenslotte hadde  we allemaal prijs, gratis 3 dagen entree Eurospoor 2014.

Perfecte organisatie met n extra pluim voor Jeffrey die mij maar steeds met U aan bleef spreken, haha.

Zal zeker vokgend jaar bij leven en welzijn  weer mee doen.
Gelogd
besselspoor
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 276


« Antwoord #127 Gepost op: 27 Oktober 2014, 15:50:04 »

en tenslotte hadde  we allemaal prijs, gratis 3 dagen entree Eurospoor 2014.

Duim omhoog

En verder ben ik benieuwd naar het vervolg: ik heb namelijk nog wat leuke diodrama-ideetjes op de plank liggen maar het toestaan van een stukje achtergrond zou me een volgende keer erg goed uitkomen. Als hint naar de organisatie zeg maar Grin
Gelogd
Miss Stedahult
Newbie

Offline Offline

Berichten: 39



« Antwoord #128 Gepost op: 27 Oktober 2014, 20:32:01 »

Ook ik wil de organisatie en sponsors van de diorama wedstrijd hartelijk bedanken,
heb enorm veel plezier beleefd aan het bouwen.
Eurospoor zelf was erg gezellig en de presentatie van de diorama's was top  Duim omhoog

Dus ook van mij een dikke pluim voor jullie  Wink
Gelogd
Trainbuffn
Jr. Member

Offline Offline

Berichten: 76


« Antwoord #129 Gepost op: 31 Oktober 2014, 10:58:40 »

Ik sluit mij graag aan bij de eerder uitgedeelde complimenten. Helemaal top!

Tot volgend jaar, Hermes Verseveldt
Gelogd
Leo_H
Newbie

Offline Offline

Berichten: 6


« Antwoord #130 Gepost op: 3 November 2014, 14:56:04 »

Wij willen Jeffrey en iedereen die heeft meegewerkt aan de A4 wedstrijd heel hartelijk bedanken voor de geweldige bijdrage aan Eurospoor 2014 die dit heeft opgeleverd. De hele organisatie en stand die jullie hebben neergezet zagen er perfekt uit. Dat de stand splinternieuw gebouwd was kon je niet alleen zien, maar ook ruiken. De verf zat er net op. De diorama's hadden een zeer goede uitlichting waardoor alle kleine details op deze dio's zeer goed te zien waren. De gehele dag was het druk bij de dio's. Het was een lust om te kijken naar alle bedrijvigheid die daar plaatsvond. We willen alle deelnemers complimenteren met hun prachtige kunstwerkjes (of ze nu wel of niet gewonnen hebben).
 
Ook toen Chitra en ik aan het jureren waren, waren er verongelijkte fotografen die vroegen of wij even opzij konden gaan... Nou ja ok, even dan, de klant is tenslotte koning.
 
Het blijkt dat het A4 formaat nog best wel een werkbaar oppervlak is, iets waar wij bij de aankondiging van de wedstrijd nog twijfels bij hadden. Nee, opvallend was dat er inzendingen waren waarbij op het kleine oppervlak zelfs voor de grotere schalen werd gekozen inplaats van kleiner te gaan. Opvallend was ook dat er nauwelijks afvallers waren. Kennelijk doordat op de kleine ruimte het kunstwerk altijd wel "af" komt en dat de dio door zijn formaat makkelijk te transporteren is zijn vast en zeker ook aspecten die meespelen.
 
Met de succesvolle afronding van deze dioramawedstrijd heeft Modelspoorwijzer zijn bestaansrecht nog meer benadrukt en laten zien dat het een professionele organisatie is waar heel wat talent huist. We zijn benieuwd naar het vervolg.....
Voor deelname aan een volgend Eurospoor evenement is Modelspoorwijzer van harte welkom!
 
Met vriendelijke groet,
EUROSPOOR
Leo en Chitra Hendriksen
« Laatste verandering: 3 November 2014, 14:58:35 door Leo_H » Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #131 Gepost op: 3 November 2014, 16:20:53 »

Een verdiend compliment van Leo! 
 Duim omhoog

Ik kom volgend jaar graag weer kijken.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
p-kokkie
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 251



« Antwoord #132 Gepost op: 19 December 2014, 14:22:54 »

Jeffrey,

Wat een leuk artikel in de Railhobby! Dikke pluim.
Ik kijk nu al uit naar het tweede deel.

Gr. Pascal
Gelogd

"Der germanische Geist, ist der Geist der Freiheit"
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #133 Gepost op: 19 December 2014, 19:00:23 »

Ik heb het nog niet gezien maar het is goed te horen dat het een mooi eerste deel is geworden ...... ik kan niet wachten op mijn exemplaar.

Jeffrey
Gelogd
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1964


« Antwoord #134 Gepost op: 8 Januari 2015, 20:35:55 »

Een aantal nieuwe reacties afgesplitst naar het nieuwe board omtrent de A4 dioramawedstrijd.

http://forum.modelspoorwijzer.net/a4-dioramawedstrijd/a4-diorama-wedstrijd-informatie-regels-en-voorwaarden/

mvg,
 Sander
Gelogd

mvg,
 Sander
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A4 Diorama wedstrijd2014Topic: A4 Diorama Wedstrijd- Informatie, Regels en Voorwaarden
« vorige volgende »
Ga naar: