Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Irgendwo in Deutschland
Pagina's: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 160   Omlaag
Print
Auteur Topic: Irgendwo in Deutschland  (gelezen 906523 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8457


WWW
« Antwoord #1845 Gepost op: 15 Februari 2022, 19:32:46 »

Ik zie in gedachten de Leopard 2

Goeie tip...

Knappe jongen die hier zijn rongen nog losgooit.

Kunnen ze niet beter het busje aan de niet beschermde zijde van de paal zetten? Dan kan een deel van de plaatselijke Shimanski zich weer richten op andere zaken. Zoals kijken of er nog overlevenden zijn in dat huis waar het dak is ingestort....

Ik heb het Schimi gevraagd, zijn reactie: "Spinnst du???"   Wink

groet, Huub
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #1846 Gepost op: 15 Februari 2022, 19:52:28 »

Ha ha ha!   Cheesy   Moest je lang zoeken naar een tank? Ik hoopte al dat je er een had. 

Kleine kanttekening: de zijspiegel van dat politiebusje gaat dit niet overleven, net zo min als Johannes mit der Mütze die vlak voor de vangrail staat.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #1847 Gepost op: 15 Februari 2022, 19:58:58 »

PS: mijn zolder is een gedemilitariseerde zone en dus ga ik dit wapengekletter uit principe niet beantwoorden, want ik heb geen tanks in 1:87 en ga ze ook niet kopen.  Cool
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8457


WWW
« Antwoord #1848 Gepost op: 15 Februari 2022, 23:29:00 »

De tank was zo gepakt. Moet eigenlijk nog eens een verfbeurt krijgen, maar ik kan natuurlijk ook gewoon een Artitec aanschaffen.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #1849 Gepost op: 15 Februari 2022, 23:49:10 »

Ja ja, een wapenwedloop om die arme Vikingen nog meer schrik aan te jagen!   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
GerardvV
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1720


Enge buur bij de buren


« Antwoord #1850 Gepost op: 16 Februari 2022, 00:14:41 »

Gerard v. V, vermoedelijk in zijn jonge jaren als hooligan lid geweest van supportersvereniging 'Haagsche Bluf' van ADO Den Haag,
wordt van harte uitgenodigd om het aanstaande spektakel in Plettenburg bij te wonen.
mvg,
Gert

Van de grote aanstichters van geweld in de afgelopen eeuw en ook vorig jaar, heb ik geleerd niet zelf aanwezig te zijn bij de uitvoering van hetin gang gezette geweld. Mij zal je dus niet in Plettenburg zien. Tongue
Gelogd

Modelspoor;
http://www.flickr.com/photos/modelspoorvliet/.
Trein 1:1;http://www.flickr.com/photos/spoorvliet
Tram 1:1;http://www.flickr.com/photos/tramvliet
172* bij de buren
129* hier
Van alle kennis die de geest vergaarde blijkt onzin vaak van meeste waarde.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #1851 Gepost op: 16 Februari 2022, 01:02:33 »

Bjørn Age stuurt mij zojuist een appje: of ik Gerard even wil laten weten "Du er en lille vat".    Wink
Ik heb trouwens terug geappt dat er een Leopard 2 in Plettenburg is gespot. Sindsdien is het akelig stil...

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #1852 Gepost op: 16 Februari 2022, 01:45:04 »

O, kijk eens aan! Toch nog een appje zojuist: "For fanden, hvor er det Plettenburg? Vi er nu i Osnabrück. Fortæl os, hvordan vi skal fortsætte med at køre i morgen!"
Tja Huub, met vage aanduidingen waar Plettenburg ligt, kom je nu niet meer weg. Tenzij de Plettenburgse Polizei en de bemanning van de Leopard 2 chicken zijn natuurlijk.   Tongue

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8457


WWW
« Antwoord #1853 Gepost op: 16 Februari 2022, 07:52:18 »

Wat een dombo’s.
Snel richting oostelijk einde van het perron en de laatste trap naar boven nemen.
Met een beetje geluk staat daar nog het rijtuig naar DK waar ze net uitgestapt zijn.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8457


WWW
« Antwoord #1854 Gepost op: 20 Februari 2022, 16:22:15 »

In Plettenburg wordt soms iets te nauwgezet naar de partnergemeente Nieuwegein gekeken.
Daar is het inmiddels bijna een jaarlijks terugkerend ritueel geworden dat de plaatselijke tramlijn maanden wordt stilgelegd om daarna de reiziger "nog beter van dienst te zijn".
Bij de PEVAG dacht men "bei uns ist alles besser" en werd de tramlijn dus geen maanden maar inmiddels al ruim twee jaar stilgelegd.
Vanaf vandaag is de lijn echter weer in gebruik genomen.
Een van de eerste ritten is gefilmd.

groet, Huub
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1489


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #1855 Gepost op: 20 Februari 2022, 16:42:59 »

Ach, in die twee jaar hebben ze wel die lelijke bovenleiding mooi weten weg te werken.  Duim omhoog
Gelogd
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8457


WWW
« Antwoord #1856 Gepost op: 20 Februari 2022, 16:56:43 »

 Grin Grin
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8457


WWW
« Antwoord #1857 Gepost op: 20 Februari 2022, 19:48:46 »

De rust bij het tankstation is weergekeerd. Afgezien van een enkele fanatiekeling in een niet nader te noemen Zweeds merk, zijn er geen Vikingen meer gesignaleerd. Dat gaf de Straßenmeisterei de gelegenheid wat veiligheidsvoorzieningen te plaatsen, zonder het risico te lopen door zuipende primitievelingen op schedeljacht*1) te worden aangevallen.


20220220_D7000_1406 by hb foto, on Flickr

groet, Huub

Bronvermelding:
1) Asterix og Vikingene: diverse pagina's
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #1858 Gepost op: 20 Februari 2022, 20:08:43 »

Maar kennelijk is men er toch nog niet helemaal gerust op, gezien de aanwezigheid van de Polizei op de achtergrond.  Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8457


WWW
« Antwoord #1859 Gepost op: 20 Februari 2022, 20:13:44 »

Die rijdt weer richting Plettenburg, vermoedelijk naar Midas voor een Bratwurst.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Pagina's: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 160   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Irgendwo in Deutschland
« vorige volgende »
Ga naar: