Na een sessie van ca. 45 minuten op knieën kruipen, hoofd meermalen stoten, er net niet bij kunnen, het net niet kunnen zien etc... is de lichtsluis op de plek gemonteerd waar ik 'm wilde
Het rijtuig draait hier het 5
e en laatste spoor van het schaduwstation op en schaart mooi over het stukje printplaat waar de bevestigingsschroef zit.
Aan de andere kant gaat het spoor recht door langs het printje en buigt pas verderop af. (vanuit het foto standpunt dus dichterbij
)
Overigens lijkt het rijtuig tegen de steunpilaar aan de staan, maar daar gaat hij ook langs (al jaren)
De LED heb ik, zoals ik gisteren al bedacht had, pal aan de andere kant van de steunpilaar gemonteerd dan waar gisteren de batterij stond.
De treinen gaan op enkele milimeters langs de steunpilaar, daarom mocht de LED nietveel dichter op het spoor komen dan het hout al is.
De bedrading gaat eerst nog 15 cm naar rechts voor er een gelegenheid is om ze onder de plaat te leiden.
Pal onder de LED zit een wisselaandrijving in de weg en onder de baan een decoder...kortom, het is daar nogal druk
Werkt het? geen idee...ben het even zat dat gekruip, later verder met aansluiten en testen.