Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
Pagina's: 1 ... 22 23 [24] 25 26   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag  (gelezen 349012 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8837


265*


WWW
« Antwoord #345 Gepost op: 8 September 2023, 09:30:31 »

Ja, toen deed ik m'n best  Grin
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Wesley
Hero Member

Online Online

Berichten: 7213


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #346 Gepost op: 9 September 2023, 08:09:23 »

Nee, zonder verstand van voetbal is het een blinde gok, dus kun je zowel eerste als laatste worden, of alles ertussenin Grin.
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16790


301 *


« Antwoord #347 Gepost op: 9 September 2023, 08:35:02 »

Het is toch echt geen gokspel, want in de 33 jaar dat ik dit organiseer zie ik sommige mensen opvallend goed presteren. De pool werd deze keer door iemand gewonnen die dat al drie keer eerder voor mekaar kreeg: https://www.facebook.com/devoetbal.pool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Online Online

Berichten: 7213


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #348 Gepost op: 9 September 2023, 10:35:01 »

Daarom zei schreef ik ook:

Nee, zonder verstand van voetbal…
Gelogd

Ik zie sterren!
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1966


« Antwoord #349 Gepost op: 11 September 2023, 16:52:31 »

Donders blij met mijn boek! Smiley

Verheug me nu alweer op de volgende editie Gert! Duim omhoog
Gelogd

mvg,
 Sander
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16790


301 *


« Antwoord #350 Gepost op: 15 September 2023, 17:58:25 »

Jean Pierre Malaspina kwam voor een paar dagen naar Nederland en wilde zijn uitgever wel eens ontmoeten.
Zo gezegd, zo gedaan en dus bezochten we vandaag samen het Spoorwegmuseum.

 

Jean Pierre was onder de indruk van het museum door de fraaie presentatie. Die kende ik natuurlijk al, dus ik was vooral onder de
indruk van de weldadige rust vergeleken met de drukte die ik daar gewend ben tijdens OnTraxs.

Voor de liefhebbers van de TEE-treinen heb ik goed nieuws: na deel 2 van 'De Samenstelling van EuroCity-treinen' dat we komende
winter gaan maken, gaan we werken aan een soortgelijk boek over de Trans Europ Express.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16790


301 *


« Antwoord #351 Gepost op: 6 Oktober 2023, 11:15:04 »



Verschijnt in de loop van november. Kan dus op de verlanglijstjes voor Sinterklaas en Kerst.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16790


301 *


« Antwoord #352 Gepost op: 6 Oktober 2023, 11:21:30 »



Verschijnt derde week oktober. Bevat ook de nodige pagina's met stoomtreinen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16790


301 *


« Antwoord #353 Gepost op: 6 Oktober 2023, 11:23:08 »



Gepland voor november.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16790


301 *


« Antwoord #354 Gepost op: 9 Oktober 2023, 21:02:00 »

Over twee weken verschijnt Hugo Richters vierde boek over voormalig Nederlandse bussen die in den vreemde dienst zijn gaan doen.
Onlangs werden alvast wat promotiefoto's gemaakt. Let ook even op de tekst op de bus.






mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16790


301 *


« Antwoord #355 Gepost op: 6 November 2023, 21:45:57 »

Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16790


301 *


« Antwoord #356 Gepost op: 11 November 2023, 00:29:02 »

We lichten nog een tipje van de sluier op voor wat betreft de plannen voor het komende jaar:



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16790


301 *


« Antwoord #357 Gepost op: 16 November 2023, 23:21:37 »

Ook gepland voor volgend jaar:



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1981


« Antwoord #358 Gepost op: 17 November 2023, 10:51:35 »

Gert, bruggen of spoorbruggen?
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16790


301 *


« Antwoord #359 Gepost op: 17 November 2023, 11:05:09 »

Spoorbruggen inderdaad.  Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 ... 22 23 [24] 25 26   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
« vorige volgende »
Ga naar: