Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 26   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag  (gelezen 347730 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #15 Gepost op: 2 April 2018, 16:27:35 »

Ziet er weer gelik uit Gert.....super. Duim omhoog

Jeffrey
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #16 Gepost op: 2 April 2018, 17:14:09 »

Dankjewel Jeffrey. Het streven is om onze uitgaven naar een steeds hoger niveau te tillen. Dat zal bij dit boek behalve aan de drukkwaliteit ook aan de gebruikte papiersoort zijn te zien. En voor de tramliefhebbers goed nieuws: dit is pas het eerste deel van een reeks van vier. Het tweede deel zal in ieder geval nog dit jaar verschijnen!

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #17 Gepost op: 4 April 2018, 23:22:19 »

Boekpresentatie eerste deel in de reeks 'Amsterdamse tramlijnen'

De boekpresentatie zal plaatsvinden op zondag 22 april, van 15:00 - 17:00 uur in de Stadsboekwinkel bij het Stadsarchief, Vijzelstraat 32, te Amsterdam.
Alle tram- en spoorliefhebbers zijn van harte welkom. Uiteraard is de auteur, Adriaen Louman aanwezig en hij signeert desgewenst ter plekke aangeschafte exemplaren.

Het boek is uitgevoerd als hardcover, telt 150 pagina's en meer dan 275 foto's. De eerste oplage is - als extraatje - uitgevoerd met een leeslint. Prijs € 39,90.
Na 22 april verkrijgbaar in de betere speciaalzaken, op de beurs in Houten als wij daar vertegenwoordigd zijn en natuurlijk altijd via onze website.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #18 Gepost op: 16 April 2018, 14:28:32 »

Vanochtend een hele grote vrachtwagen voor de deur:





Met een pallet vol boeken:





De eerste oplage van het eerste deel van Amsterdamse tramlijnen is binnen:




Mooi op tijd voor de boekpresentatie aanstaande zondag in Amsterdam!

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8457


WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 16 April 2018, 14:59:15 »

Imposant.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #20 Gepost op: 16 April 2018, 16:22:52 »

Wat is de oplage? 1500 stuks?
« Laatste verandering: 16 April 2018, 16:26:01 door Eelco » Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #21 Gepost op: 17 April 2018, 14:28:13 »

Nieuwsgierig naar het boek? Kijk dan even naar deze preview.  <-- klik hier!




mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #22 Gepost op: 19 April 2018, 21:06:33 »

Vanavond is Adriaen Louman, de auteur van het tramboek door de Amsterdamse tv-zender AT5 in een tram geïnterviewd over het zondag te verschijnen boek.
Forumleden in Amsterdam en omgeving kunnen het interview binnekort op de plaatselijke zender zien. Mogelijkerwijs is het eerdaags ook hier te zien: http://www.at5.nl/live

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #23 Gepost op: 23 April 2018, 07:27:18 »

Het tv-interview met onze auteur op AT5: http://www.at5.nl/artikelen/181165/tramfotograaf-bundelt-werk-over-tramlijnen-in-amsterdam-om-dit-niet-te-vergeten-heb-ik-alles-vastgelegd

Mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #24 Gepost op: 24 April 2018, 22:50:32 »

Afgelopen zondag vond in de Stadsboekwinkel in het Stadsarchief van Amsterdam de presentatie plaats van het eerste deel van
Adriaen Loumans reeks 'Amsterdamse tramlijnen 1975-2018'. In de druk bezochte winkel hield Adriaen een speech en reikte het
eerste exemplaar uit aan Quintus Vosman (directeur QRail en degene die ondergetekende en de auteur van het boek met elkaar
in contact bracht):





mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Chris van Diesen
Full Member

Offline Offline

Berichten: 203



WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 25 April 2018, 17:14:36 »

 Duim omhoog
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #26 Gepost op: 2 Mei 2018, 18:50:43 »

Aanstaande zaterdag wordt in Houten weer de bekende modelspoorbeurs georganiseerd. Wij zijn daar ook weer aanwezig met onze boeken* en natuurlijk is daar het recent verschenen tramboek te koop. De beurzen tijdens de zomer slaan we over, dus de volgende gelegenheid voor een bezoekje aan onze stand (inmiddels ook het ontmoetingspunt voor menig MSW-er) is pas weer van de herfst. Wie weet zien we je zaterdag?

Komende zomer staan de activiteiten bij Lycka till Förlag overigens allerminst op een laag pitje. Zo werken we aan het tweede tramboek, aan het boek over de spoorlijn naar Station Canfranc en aan een boek over treinsamenstellingen. Daarover later meer.

mvg,
Gert



*behalve boeken verkoop ik ook overtollig modelspoormaterieel, merendeels NS/Nederlands.
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #27 Gepost op: 7 Mei 2018, 12:59:43 »

Wij beleefden afgelopen zaterdag in Houten een beurs die boven verwachting (vakantieperiode, bevrijdingsdag, erg mooi weer leken vooraf spelbrekers te worden) goed was. De komende maanden houden wij zomerreces en we keren dan ook pas in oktober weer terug op de beurs.

Wie het tramboek van Adriaen Louman ondertussen toch wil aanschaffen kan terecht bij zijn plaatselijke Bruna of Blz-boekhandelaar.
Of bij het bekende dikke mannetje. En uiteraard ook altijd rechtstreeks bij ons.

Hou dit draadje in de gaten, want nog voor oktober volgen nieuwe aankondigingen aangaande onze uitgaven!

mvg,
Gert
« Laatste verandering: 7 Mei 2018, 13:05:58 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16761


301 *


« Antwoord #28 Gepost op: 8 Mei 2018, 15:17:07 »

Kijk aan, de eerste recensie alweer:



Bron: Railmagazine 354, mei 2018

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #29 Gepost op: 8 Mei 2018, 20:15:29 »

Mooie recensie.... Duim omhoog

Jeffrey
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 26   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
« vorige volgende »
Ga naar: