Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag  (gelezen 345198 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 3 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #45 Gepost op: 10 Juni 2018, 16:08:03 »

En recensie nummer drie:



Bron: Op de Rails, juni 2018


Ook met deze recensie zijn we natuurlijk erg blij.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #46 Gepost op: 16 Juni 2018, 19:54:20 »

Komende week nieuws dat niet voor de poes is!   Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #47 Gepost op: 16 Juni 2018, 23:38:38 »

Zozo, da’s niet mis!  Wink
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #48 Gepost op: 22 Juni 2018, 10:00:00 »

Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #49 Gepost op: 22 Juni 2018, 10:20:21 »

Meer informatie over het eerste deel uit deze nieuwe reeks.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Chris van Diesen
Full Member

Offline Offline

Berichten: 203



WWW
« Antwoord #50 Gepost op: 22 Juni 2018, 11:05:38 »

Mega fijn Gert Smiley
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #51 Gepost op: 22 Juni 2018, 11:13:50 »

Thanks. We gaan er iets heel moois van maken. Zowel qua inhoud als qua uitvoering. Boeken worden allemaal hard cover en op mooi zwaar papier. Frank heeft een groep fotografen en kenners om zich heen verzameld die middels foto's af en toe ook hun bijdragen zullen leveren. Op dit moment wordt hard gewerkt aan het eerste deel. We denken dat we met deze reeks over de jaren '80 heel veel spoorwegliefhebbers en modelspoorders een plezier zullen doen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1978


« Antwoord #52 Gepost op: 22 Juni 2018, 13:40:42 »

Super initiatief (al zit ik met mijn NL baan en mijn meeste foto's eigenlijk net hiervoor 1979-1983). Ik koop eigenlijk geen boeken meer of ik moet het wel heel interessant vinden. In deze categorie valt deze reeks.
Gelogd

Groet, Frank
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #53 Gepost op: 22 Juni 2018, 21:29:05 »

Leuk concept Frank  Duim omhoog
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #54 Gepost op: 22 Juni 2018, 22:33:35 »

Mijn naam is Gert. Aan het crossposten?

Mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #55 Gepost op: 22 Juni 2018, 22:43:21 »

De auteur heet Frank, ik was er van uit gegaan dat hij de bedenker van het concept is. Zo niet: "Leuk concept, Gert"  Duim omhoog
« Laatste verandering: 22 Juni 2018, 22:46:12 door Eelco » Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #56 Gepost op: 22 Juni 2018, 22:53:29 »

Het concept is bedacht door Frank, maar reken maar dat de uitgever daar middels ontwerp, marketing et cetera het nodige aan heeft toegevoegd. Hoe ik dat weet? Drie keer raden.

Maar waar het om gaat is dat we een fraaie boekenreeks neer gaan zetten waar we heel veel spoorwegliefhebbers en modelspoorders een plezier mee doen. Gezien de vele positieve reacties op fora en social media zit dat wel goed.

Mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #57 Gepost op: 23 Juni 2018, 06:11:02 »

Ik hoef maar één keer te raden hoor  Wink
Gelogd
Mispoes
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 632


Als het aan de kat lag...


« Antwoord #58 Gepost op: 23 Juni 2018, 14:36:40 »

Leuk concept Frank  Duim omhoog

Dank u! Cheesy


De auteur heet Frank, ik was er van uit gegaan dat hij de bedenker van het concept is.

Klopt helemaal.   Cool

Ik heb een paar jaar met het idee rondgelopen om een boekenreeks samen te stellen waarbij het dienstregelingsjaar leidend is i.p.v. een kalenderjaar. Ik had lange tijd nog geen  idee in wat voor vorm het gegoten moest worden. Een jaar geleden begon het ineens vorm te krijgen en na wat schaven (na advies bij bevriende deskundigen te hebben ingewonnen) is het uitgerijpt en ben ik er tevreden over.

reken maar dat de uitgever daar middels ontwerp, marketing et cetera het nodige aan heeft toegevoegd.  

Zo is het maar net. Het ontwerpen voor de cover is een bijzonder proces geweest. Ongeveer een jaar geleden liep ik naar mijn werk i.p.v. het gebruikelijke fietsen en tijdens dat half uurtje heb ik een cover bedacht en deze in het weekend daarna uitgewerkt. Daar stond een element op wat Gert niet mooi vond en hij heeft het nostalgische retourtje er voor in de plaats gezet met de titelreeks "Retourtje verleden". Een gouden vondst Duim omhoog  

Gelogd

eigenlijk is er geen plek voor een modelbaan...
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #59 Gepost op: 23 Juni 2018, 14:39:04 »

Daar stond een element op wat Gert niet mooi vond

Een niet-Deense vlag? Grin
Gelogd

Ik zie sterren!
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
« vorige volgende »
Ga naar: