Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
Pagina's: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag  (gelezen 345151 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1978


« Antwoord #195 Gepost op: 9 Mei 2020, 11:29:22 »


En de bespreking van het eerste boek Toen en Nu van Illya in Railhobby 424 Duim omhoog
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #196 Gepost op: 25 Mei 2020, 19:16:36 »



Vandaag leverde de drukker het langverwachte boek van Jeroen Homburg over treinsamenstellingen af. Vanwege de corona-
perikelen vindt er geen boekpresentatie bij een boekhandel plaats, maar gunt Jeroen iedereen een blik op zijn modelspoor-
collectie in zijn speciaal daarvoor ingerichte zolderkamer: https://www.youtube.com/embed/THxp7Pd5Wa0

Jeroens boek is vanaf nu bij elke boekhandel in Nederland verkrijgbaar (ISBN 978 94 92040 40 4). Helaas voorlopig geen model-
spoorbeurzen, dus behoort het persoonlijk bij ondergetekende in Houten komen halen nu even niet tot de mogelijkheden. Maar
rechtstreeks bestellen vinden we natuurlijk altijd leuk. Stuur daarvoor even een mailtje naar lyckatillforlag (at) gmail.com

mvg,
Gert

Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #197 Gepost op: 4 Juni 2020, 17:23:55 »

Mooi boek Gert  Duim omhoog
Zie ook je PB !

Mvg Johan
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #198 Gepost op: 26 Juni 2020, 17:08:11 »

Vanmiddag was ik te gast bij Hatro Tours in Ochten, alwaar auteur Hugo Richter (staand in de bus) het eerste exemplaar van zijn
boek over naar Roemenië geëxporteerd voormalig Nederlands OV-materieel uitreikte aan Niels van der Burgt (naast de bus).



Het boek behandelt voornamelijk bussen, maar er is ook aandacht voor van oorsprong Nederlandse trams en uiteraard ook voor
de Wadlopers die thans in Roemenië rondrijden.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #199 Gepost op: 30 Juni 2020, 23:56:51 »

Vanwege het coronavirus zijn boekpresentaties momenteel niet mogelijk. Maar geen nood, Hugo Richter nam thuis een fimpje op waarin hij vertelt over zijn boek: https://youtu.be/ruM7Z6h2YHo

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #200 Gepost op: 9 Augustus 2020, 18:48:11 »

Lycka till Förlag komt naar je toe deze zomer:









Foto's met dank aan Jeroen Homburg en de enthousiaste machinist!
 Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #201 Gepost op: 22 Augustus 2020, 21:14:25 »

Na Illya's eerste boek (Diesellijnen Toen & Nu, deel 1), Jeroen Homburgs eerste boek (Treinsamenstellingen in
voorbeeld en model: Nachttreinen in Europa) en Hugo Richters eerste boek (Bestemming Buitenland: Roemenië)
nu weer een boek van een 'veteraan':



Het vierde deel van Amsterdamse Tramlijnen, geschreven en samengesteld door Adriaen Louman, is verschenen.
Daarmee is de koek voor 2020 nog lang niet op. Momenteel zijn er enkele boeken - in diverse stadia - onderhanden.
Hou dit draadje in de gaten voor meer nieuws.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #202 Gepost op: 8 September 2020, 18:48:41 »

Hugo Richter is druk bezig met het samenstellen van zijn volgende boek over voormalig Nederlands OV-materieel. We hebben de
cover alvast ontworpen. Het zal nog wel een tijdje duren voordat dit boek er is, maar voor liefhebbers van bussen en Cuba wordt
dit een uitgave om te watertanden!



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #203 Gepost op: 8 September 2020, 19:18:23 »

Sicco Dierdorp woonde jaren in de omgeving van Utrecht. In die tijd fotografeerde hij vaak langs de diverse spoorlijnen in en net
buiten de provincie. Het resulteerde in een enorme collectie foto's.  Op dit moment werken we hard aan het eerste deel van een
tweeluik waarin Sicco deze foto's laat zien en vertelt over de bijzonderheden van de getoonde treinen. Rondom de Dom deel 1
zal 160 pagina's tellen en wordt uitgevoerd als hardcoverboek.



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #204 Gepost op: 9 September 2020, 14:56:01 »

Naast boeken gaat Lycka till Förlag ook kalenders uitgeven. Te beginnen met 'Wesley's World of Trains', natuurlijk van de hand van
onze Koning Raadplaat en 'Amsterdamse Tramlijnen 2021' van de hand van Adriaen Louman.





Maar hier blijft het niet bij, er komt nog meer aan komende herfst.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #205 Gepost op: 16 September 2020, 18:17:30 »

Vandaag ontving ik het proefexemplaar van Wesley's kalender:





Vanaf begin oktober verkrijgbaar!

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #206 Gepost op: 16 September 2020, 19:18:09 »

Laat eens een maand zien?
Wat zijn de afmetingen?
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #207 Gepost op: 16 September 2020, 19:56:36 »

Liggend A3-formaat. Je ziet trouwens op de onderste foto alle maanden klein afgebeeld. Ik zal jou zo even een foto van een maand mailen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #208 Gepost op: 3 Oktober 2020, 12:35:00 »

And Now for Something Completely Different:






Samen met de Deense spoorwegfotograaf Søren Jakobsen brengt Lycka till Förlag een jaarkalender op liggend A3-formaat uit in
zowel een Deense als een Engelstalige versie. Deze kalender vormt de opmaat tot een boek dat in het voorjaar van 2021 zal
verschijnen. Daarover later meer.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
GerardvV
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1716


Enge buur bij de buren


« Antwoord #209 Gepost op: 3 Oktober 2020, 14:45:45 »

Deense spoorwegkalender, dat is wel een super niche  Grin
Fraaie plaat trouwens  Duim omhoog
Gelogd

Modelspoor;
http://www.flickr.com/photos/modelspoorvliet/.
Trein 1:1;http://www.flickr.com/photos/spoorvliet
Tram 1:1;http://www.flickr.com/photos/tramvliet
172* bij de buren
128* hier
Van alle kennis die de geest vergaarde blijkt onzin vaak van meeste waarde.
Pagina's: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
« vorige volgende »
Ga naar: