Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 26   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag  (gelezen 347562 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7193


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #210 Gepost op: 3 Oktober 2020, 16:47:04 »

Vecht tegen de slaap Grin
Je mag op de Engelse cover het "calender" wel door "calendar" vervangen Wink.
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #211 Gepost op: 3 Oktober 2020, 17:40:41 »

Vecht tegen de slaap Grin
Je mag op de Engelse cover het "calender" wel door "calendar" vervangen Wink.



Oops...  You're right there!  Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #212 Gepost op: 3 Oktober 2020, 18:02:52 »

Zo, Wesley goede nachtrust is ook weer gewaarborgd:



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #213 Gepost op: 13 November 2020, 19:07:21 »

Het gerucht gaat dat de bisschop van Myra in Spanje ontsnapt is uit quarantaine en op de vlucht is naar Nederland voor tijdelijk asiel.
Daarnaast schijnt op iets langere termijn een soortgelijk figuur, met behulp van een stel rendieren uit Lapland naar ons land te komen.
Kortom: reden voor een cadeaufolder!


































Al met al is 2020 met zes boeken en drie kalenders een bijzonder productief jaar geworden voor Lycka till Förlag.
Als alle plannen gerealiseerd kunnen worden, wordt 2021 minstens net zo'n boeiend jaar.

mvg,
Gert
« Laatste verandering: 13 November 2020, 19:12:52 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #214 Gepost op: 27 November 2020, 00:47:51 »

Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #215 Gepost op: 3 December 2020, 19:04:01 »

Wie een indruk van de inhoud van Sicco's boek wil krijgen, kan hier terecht: https://issuu.com/lyckatill/docs/doorbladerbare_pdf_rondom_de_dom_deel_1-_z

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #216 Gepost op: 2 Januari 2021, 18:26:57 »

Letterlijk op de valreep van 2020 kwam op oudjaarsdag de proefdruk van het eerstvolgende boek van Lycka Till binnen. Een dezer
dagen gaan de auteur en ondergetekende aan de slag met alle correcties van Frank (aka 'Spoorzeven'), en zoals het er nu naar
uitziet zal dit boek eind deze maand verschijnen.



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1980


« Antwoord #217 Gepost op: 13 Februari 2021, 16:35:14 »

Zojuist de Op de Rails februari 2021 ontvangen. Zeer lovende recensie over Rondom de Dom van Sicco Dierdorp. Kunnen hij en Gert met een gerust hart aan de muur hangen....
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #218 Gepost op: 14 Februari 2021, 01:15:11 »

Yep, we zijn er blij mee. Huub stuurde mij gisteren al een scan, dus ik heb gelezen wat we aan de muur mogen hangen.   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #219 Gepost op: 16 Maart 2021, 15:34:17 »

Na het recent verschenen boek over magneetweeftreinen alweer een volgend boek. Alleen gaat het deze keer niet om een eigen productie, maar om een boek van een Deense uitgeverij dat door Lycka till wordt geïmporteerd. De Danks Jernbane-Klub heeft namelijk een tweetalig (Duits en Deens) boek uitgegeven over de spoorwegen in de voormalige DDR.






Auteur: Gunnar W. Christensen
Uitgeverij: Dansk Jernbane-Klub
Distributie: Lycka till Förlag
Aantal pagina's: 264
Taal : Duits en Deens
Uitvoering :Hardcover
Formaat: Hoogte 28,6 cm, breedte 24,9 cm
Afbeeldingen: 481, overwegend zwart/wit
Prijs: € 49,90

Bestellen kan door een mailtje met je adresgegevens te sturen naar: lyckatillforlag (at) gmail.com

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #220 Gepost op: 16 Maart 2021, 20:46:47 »

Later dit jaar verschijnt er bij Lycka till een boek over bovenleiding in Nederland:



mvg,
Gert
« Laatste verandering: 16 Maart 2021, 22:34:32 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Edgar
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 691


« Antwoord #221 Gepost op: 17 Maart 2021, 11:09:32 »

Nette omslag  Duim omhoog Grin
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #222 Gepost op: 9 April 2021, 23:23:03 »

Het tweede deel in Illya's reeks 'Diesellijnen Toen & Nu' is in voorbereiding.
Over enkele maanden kunnen diesel-liefhebbers hun hart weer ophalen.





mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #223 Gepost op: 23 April 2021, 17:43:44 »



Vandaag kwam het proefexemplaar binnen van Lycka till's eerste tweetalige (Deens/Engels) boek.



Naar verwachting zal het in de loop van juni verschijnen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #224 Gepost op: 14 Mei 2021, 16:06:01 »

Lycka till goes international! Komende zomer verschijnt de Engelse vertaling van Rijkert Knoppers' boek over magneetzweeftreinen:



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 26   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
« vorige volgende »
Ga naar: