Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 26   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag  (gelezen 345181 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #225 Gepost op: 4 Juni 2021, 23:22:40 »



Hoe toepasselijk: het 25e spoorwegboek van Lycka Till is zojuist verschenen en het is een tweetalig (Engels/Deens) boek van een Deense spoorwegfotograaf.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #226 Gepost op: 5 Juni 2021, 05:27:28 »

Waarom is dat toepasselijk?  Wink
Gelogd

Ik zie sterren!
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #227 Gepost op: 5 Juni 2021, 08:00:34 »

In de week dat de meer dan innige samenwerking tussen Amerika en Denemarken bekend wordt, vind ik een tweetalig (Engels/Deens) boek best wel toepasselijk.  Cool
Maar iets in mij zegt dat Gert iets anders bedoelt.  Grin

In elk geval, proficiat met de 25, op naar de 100.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #228 Gepost op: 5 Juni 2021, 08:12:26 »

Vanwege de voorliefde van de oprichter van die uitgeverij met die Scandinavische naam voor dat landje tussen Noord- en Oostzee misschien?
Ik ontdekte eigenlijk bij toeval dat het nummer 25 alweer is.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #229 Gepost op: 5 Juni 2021, 08:24:03 »

Maar die voorliefde maakt het nog niet toepasselijk dat uitgerekend boek nummer 25 (en niet om het even welk ander nummer) deels in het Deens verschijnt... en dat vroeg ik mij af Cool.
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #230 Gepost op: 5 Juni 2021, 14:45:15 »

Mwah, ik denk dat de 24e trouwdag van jouw ouders niet veel anders werd gevierd dan de jaren daarvoor, maar dat dit een jaar later anders ineens een stuk uitbundiger was.
Misschien doen ze in jouw Hoge Lonenlandje niet aan jubilea, maar hier toch wel.

Overigens staat voor eind deze maand nummer 26 gepland en staat dan Cuba centraal en later deze zomer nummer 27, waarbij de provincie Gelderland uitvoerig aan bod komt.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #231 Gepost op: 5 Juni 2021, 16:59:57 »

Ah juist... ik dacht dat er misschien meer achter zat dan ‘alleen’ dat het een soort van jubileum is - alles duidelijk nu!  Duim omhoog
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #232 Gepost op: 12 Juli 2021, 20:04:48 »

Vijfentwintig jaar geleden verscheen 'Praktijkboek modelspoorwegen' onder redactie van Gerard Tombroek.
Ik herinner me nog goed dat ik het in Den Bosch kocht, tijdens 'Rail 96', toen het net verschenen was.

In 2010 verscheen het vervolg 'Praktijkboek Modelspoorwegen - Ontwerpen en bedienen'.

Een paar jaar geleden benaderde Gerard mij met de vraag of Lycka Till belangstelling zou hebben voor de uitgave van het derde deel.
Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Met trots kondig ik dan ook aan dat 'Praktijkboek Modelspoorwegen - Accent op Nederland en België' komend najaar bij Lycka till Förlag zal verschijnen.



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #233 Gepost op: 27 Juli 2021, 20:35:22 »

Voorproefje van het Praktijkboek Modelspoor: https://issuu.com/lyckatill/docs/flipbook_praktijkboek_modelspoor

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #234 Gepost op: 27 Juli 2021, 20:47:24 »

Ziet er goed uit Gert!  Duim omhoog

Helaas…..of gelukkig?…. ben ik (te) eigenwijs in hoe ik zelf bouw  Grin
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #235 Gepost op: 27 Juli 2021, 21:33:59 »

Ik ben dol op eigenwijze mensen.  Cool
Die mogen zelf een boek schrijven en dan geef ik het wel uit.   Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1475


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #236 Gepost op: 28 Juli 2021, 06:55:15 »

Dat ziet er al mooi uit Gert!  Duim omhoog

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Grt,
Niels
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #237 Gepost op: 13 Augustus 2021, 14:04:14 »

Deel 2 van 'Diesellijnen Toen & Nu', dat de provincie Gelderland als onderwerp heeft, zal verschijnen op 28 augustus.

Alvast een voorproefje: https://issuu.com/lyckatill/docs/flipbook_toen_en_nu_-deel_2

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1475


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #238 Gepost op: 13 Augustus 2021, 17:33:59 »

 Duim omhoog interessant gebied!

Hoe staat het eigenlijk met de serie retourtje verleden? Wanneer kunnen we daar het volgende exemplaar van verwachten?

Grt,
Niels
Gelogd
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #239 Gepost op: 13 Augustus 2021, 19:00:10 »

Ja precies! Ik heb niks meer te lezen in de erker
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 26   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
« vorige volgende »
Ga naar: