Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Gepost op: Vandaag om 13:31:56 
Gestart door 1200blauw - Laatste bericht door Noordwaarts
Hongarije: https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/3912/piko-mav-os-modellek-2026_pdf

Nederland en België: https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/3920/piko-les-incontournables-des-pays-bas-et-de-la-belgique-2026-hoogtepunten-nederland-en-belgien-2026_pdf

Polen: https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/3922/piko-perly-polskich-modeli-kolejowych_pdf

mvg,
Gert

 2 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 22:28:35 
Gestart door Jakop de Bruin - Laatste bericht door Jakop de Bruin
Heb ik foto’s van gezien van Henk’s stel op BNLS  Duim omhoog

 3 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 22:22:31 
Gestart door 1200blauw - Laatste bericht door Mispoes
Ik heb de negatieven eindelijk gescand. Drie dagen binnen :

28-05-1996 (nog net in '95-'96)









Met excuses voor de kwaliteit: tegenlicht en ruwe scans.

13-06-1995:









16-06-1995, de meest bonte:


















 4 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 22:13:40 
Gestart door Wesley - Laatste bericht door Sander Lageveen
Komende dagen is het echt te heet voor ballonvaren.

 5 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 22:02:15 
Gestart door Jakop de Bruin - Laatste bericht door Mispoes


Ik heb in de jaren 90 en 00 een aantal Sprinters verlengd m.b.v. de Spoorcuriosa bouwset Tussenrijtuig van de SPRINTER, ik heb toen onderplaten van de mintgroene Fleischmann DB 614 besteld. De Sprinter kreeg in 1980 dezelfde constructiewijze als de 614 die iets eerder was verschenen. Van die 614 onderplaten gebruikte ik alleen de eindstukken (ca. 6 cm) die het huis voor de kortkoppelingen vormden voor de Sprinter. Op deze manier kreeg ik de Sprinter mooi degelijk op 'Fleischmann wijze' kortgekoppeld.   

 6 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 21:56:12 
Gestart door Wesley - Laatste bericht door Jakop de Bruin
Niet ooit…doen!  Duim omhoog

 7 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 21:38:14 
Gestart door Wesley - Laatste bericht door niels b
Gaaf! Mooi ballonvaarweer lijkt me! Ooit.....

 8 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 21:34:14 
Gestart door Wesley - Laatste bericht door Sander Lageveen
Borne, 23 juni 2026


 9 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 12:32:25 
Gestart door Jakop de Bruin - Laatste bericht door 1200blauw
Je moet het lef maar hebben om zomaar een treinstel aan gort te zagen. Zo op de foto ziet het geel er prima uit. Op zich is een beetje flets ook niet erg toch? In werkelijkheid.
Zodra het weer het toelaat maar weer verder. Succes! Duim omhoog

 10 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 08:22:06 
Gestart door Viktor - Laatste bericht door niels b
Dank Gert!  Duim omhoog

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Op welk station stond ik toen ik deze foto maakte?

En voor de duidelijkheid, ik bedoel dus deze foto. Ik stond niet op een ander station terwijl iemand anders deze foto maakte.  Cheesy



Grtz,
Niels

Pagina's: [1] 2 3 ... 10