Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Gepost op: Vandaag om 17:08:20 
Gestart door Viktor - Laatste bericht door niels b
Volgende keer zal ik een plaatje van Nijverdal doen. En voor de volledigheid: niet goed. Ik hoop niet dat je te erg teleurgesteld bent

 2 
 Gepost op: Vandaag om 15:39:42 
Gestart door Wesley - Laatste bericht door Nederduitsemeester
Je hoeft dan niet te stoken, ballon wordt vanzelf warm.... Grin

 3 
 Gepost op: Vandaag om 15:38:53 
Gestart door Viktor - Laatste bericht door Nederduitsemeester
wederom, om de gang erin te houden....:
Dan doe ik een waarschijnlijk tot niets leidende poging: Nijverdal Grin

 4 
 Gepost op: 25 Juni 2026, 13:31:56 
Gestart door 1200blauw - Laatste bericht door Noordwaarts
Hongarije: https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/3912/piko-mav-os-modellek-2026_pdf

Nederland en België: https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/3920/piko-les-incontournables-des-pays-bas-et-de-la-belgique-2026-hoogtepunten-nederland-en-belgien-2026_pdf

Polen: https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/3922/piko-perly-polskich-modeli-kolejowych_pdf

mvg,
Gert

 5 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 22:28:35 
Gestart door Jakop de Bruin - Laatste bericht door Jakop de Bruin
Heb ik foto’s van gezien van Henk’s stel op BNLS  Duim omhoog

 6 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 22:22:31 
Gestart door 1200blauw - Laatste bericht door Mispoes
Ik heb de negatieven eindelijk gescand. Drie dagen binnen :

28-05-1996 (nog net in '95-'96)









Met excuses voor de kwaliteit: tegenlicht en ruwe scans.

13-06-1995:









16-06-1995, de meest bonte:


















 7 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 22:13:40 
Gestart door Wesley - Laatste bericht door Sander Lageveen
Komende dagen is het echt te heet voor ballonvaren.

 8 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 22:02:15 
Gestart door Jakop de Bruin - Laatste bericht door Mispoes


Ik heb in de jaren 90 en 00 een aantal Sprinters verlengd m.b.v. de Spoorcuriosa bouwset Tussenrijtuig van de SPRINTER, ik heb toen onderplaten van de mintgroene Fleischmann DB 614 besteld. De Sprinter kreeg in 1980 dezelfde constructiewijze als de 614 die iets eerder was verschenen. Van die 614 onderplaten gebruikte ik alleen de eindstukken (ca. 6 cm) die het huis voor de kortkoppelingen vormden voor de Sprinter. Op deze manier kreeg ik de Sprinter mooi degelijk op 'Fleischmann wijze' kortgekoppeld.   

 9 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 21:56:12 
Gestart door Wesley - Laatste bericht door Jakop de Bruin
Niet ooit…doen!  Duim omhoog

 10 
 Gepost op: 24 Juni 2026, 21:38:14 
Gestart door Wesley - Laatste bericht door niels b
Gaaf! Mooi ballonvaarweer lijkt me! Ooit.....

Pagina's: [1] 2 3 ... 10