Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: De bouw van een modulebaan met Nederlands Landschap
Pagina's: 1 ... 22 23 [24]   Omlaag
Print
Auteur Topic: De bouw van een modulebaan met Nederlands Landschap  (gelezen 528631 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 5 gasten bekijken dit topic.
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #345 Gepost op: Vandaag om 11:26:55 »

Ik zou de wolken op de achtergrond achterwege laten denk ik. Zoals de achtergrond nu is komt 'ie al behoorlijk authentiek over.
Verder kijk ik met bewondering naar je bouwkunsten. Zo ver ben ik nog niet Duim omhoog

NS 1968-1980, tijdperk IVa, Twentelijn
Anton
Full Member

Modelbouw is magisch

« Antwoord #346 Gepost op: Vandaag om 11:56:46 »

Dat heb ik ook overwogen en ben er nog niet uit. Komt ook door de modules waar water haaks op de achtergrond staat zoals de module met de rivier, de polder en het Naardermeer. Om de abrupte overgang tussen water en lucht af te zwakken is een overgang in wolkenlucht waarvan de onderzijde qua kleur overeenkomt met het water een mooie oplossing. Dat kan je goed zien bij de riviermodule. Ik wil eerst alle achtergronden met de basiskleur afmaken en dan zie ik later wel of ik er nog wolken op schilder.
De eerste twee jaar (2020-2021) ging de bouw erg voorspoedig, corona hielp een handje. Daarna kwam de klad erin wegens andere hobby (goocheloptredens). Het lidmaatschap van de treinenclub in Dronten en het vooruitzicht op expositie Houten op 22 augustus geeft een boost aan de werkzaamheden...
Pagina's: 1 ... 22 23 [24]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: De bouw van een modulebaan met Nederlands Landschap
« vorige volgende »
Ga naar: