Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omlaag
Print
Auteur Topic: Märklin 2023  (gelezen 16059 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1576


Benoemd snoodaard


« Antwoord #45 Gepost op: 18 Januari 2023, 23:29:23 »

Ik vind het wel innovatief taalgebruik Duim omhoog
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16750


301 *


« Antwoord #46 Gepost op: 27 Januari 2023, 14:00:41 »

https://www.abendzeitung-muenchen.de/mehr/geld/maerklin-bekommt-krise-zu-spueren-art-875178

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16750


301 *


« Antwoord #47 Gepost op: 2 Februari 2023, 14:15:02 »

Video: https://www.youtube.com/watch?v=2a5FCbU2-zk

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16750


301 *


« Antwoord #48 Gepost op: 2 Februari 2023, 16:24:25 »

De Deense modelspoorwinkel Togcenter is met een paar mensen op de Spielwarenmesse aanwezig en meldt het volgende op Facebook:

"Velkommen til Nürnberg messen 2023. Desværre er her ikke mange firmaer repræsenteret. Märklins stand er uden salgspersonale, så vi har ingen møder med dem. De har udstillet nyhederne."


Vertaald: "Welkom op de beurs van Neurenberg 2023. Helaas zijn hier niet veel bedrijven vertegenwoordigd. De stand van Märklin is zonder verkooppersoneel, dus we hebben geen ontmoetingen met hen. Ze hebben het nieuws tentoongesteld."

Bij hun bericht zie je ook een filmpje van de Märklin-stand, waar alleen wat bezoekers rondlopen. Inderdaad niemand van Märklin zelf te zien. Heeft dit nog zin?
Ik denk dat de modelspoorbranche in Duitsland maar snel moet gaan bedenken hoe ze vanaf 2024 hun nieuws gaan produceren, want de Spielwarenmesse is voor onze hobby historie, dat lijkt me duidelijk.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16750


301 *


« Antwoord #49 Gepost op: 3 Februari 2023, 00:00:47 »

Het filmpje met commentaar op Facebook, waar een Märklin-stand is te zien waarop alleen maar vitrines met nieuwe modellen staan: https://www.facebook.com/watch/?v=851568269234802&ref=sharing

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16750


301 *


« Antwoord #50 Gepost op: 3 Februari 2023, 00:54:06 »

En een foto van de bemanningloze Märklin-stand: https://www.facebook.com/photo/?fbid=624369226161567&set=pcb.624369579494865

Het zou mij niks verbazen als Märklin volgend jaar ook afhaakt. Hoogste tijd dat de branche in Duitsland zelf een evenement opzet of een bestaand evenement als Intermodellbau een forse impuls geeft door die beurs voortaan te gebruiken voor contacten met de vakhandel en het publiek.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8828


265*


WWW
« Antwoord #51 Gepost op: 3 Februari 2023, 07:14:00 »

Misschien is voor sommige branches het concept beurspresentatie van nieuwtjes wel achterhaald door de huidige middelen van communicatie.
De No-Go’s in de Coronajaren hebben i.i.g. de situatie drastische gewijzigd."
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1979


« Antwoord #52 Gepost op: 24 Februari 2023, 13:45:23 »

https://streaming.maerklin.de/public-media/m/fs/NL_Sonderprospekt_Flying-Scotsman_39968_Online.pdf
Dit ziet er wel erg gelikt uit! Je zou bijna in de verleiding komen, ware het niet dat ik al een Brawa 043 en een Roco 011 in bestelling heb staan Cheesy
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16750


301 *


« Antwoord #53 Gepost op: 24 Februari 2023, 14:31:38 »

Fraai! Is dit een extra Neuheit voor 2023?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16750


301 *


« Antwoord #54 Gepost op: 24 Februari 2023, 15:07:02 »

Inmiddels even rondgeneusd op het internet. Inderdaad een extraatje. Märklin gaat dus verder met 'verrassingsstoomlocs'.
Het kan haast niet anders of Nederland komt ook een keer aan de beurt.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16750


301 *


« Antwoord #55 Gepost op: 24 Februari 2023, 16:27:55 »

Video: https://www.youtube.com/watch?v=YnAEGlwOxGE

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1979


« Antwoord #56 Gepost op: 25 Februari 2023, 13:31:24 »

Inmiddels even rondgeneusd op het internet. Inderdaad een extraatje. Märklin gaat dus verder met 'verrassingsstoomlocs'.
Het kan haast niet anders of Nederland komt ook een keer aan de beurt.

mvg,
Gert
Als je het interview met de Nederlandse importeur in Railhobby leest, komen ze volgend(?) jaar met Bello voor Nederland...
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16750


301 *


« Antwoord #57 Gepost op: 25 Februari 2023, 13:45:46 »

Leuk!  Duim omhoog

Ga jij 'm kopen?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1979


« Antwoord #58 Gepost op: 25 Februari 2023, 16:20:58 »

Een goed model van Bello is natuurlijk niet te negeren. Kan Artitec mooi met iets voor erachter komen Grin
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16750


301 *


« Antwoord #59 Gepost op: 19 April 2023, 19:01:48 »

https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/1066/marklin_db_class_185_2_gunni_electric_locomotive_pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2023Topic: Märklin 2023
« vorige volgende »
Ga naar: