Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag  (gelezen 344833 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8407


WWW
« Antwoord #105 Gepost op: 7 December 2018, 16:11:39 »

De meeste boeken in mijn kast en zeker die ik ook nog regelmatig inkijk zijn inmiddels meer dan 25 jaar oud, dan ben je toch wel met pensioen?   Huh?

Helaas zie ik steeds meer dat er voor meer informatie naar een website wordt verwezen, niet alleen in boeken, maar ook in tijdschriften en op tv.
Ik vind het eigenlijk ook best wel raar. Of die informatie is van belang voor het boek, dan lijkt het me logisch het dan ook in het boek te verwerken. Of het is niet van belang voor het boek, waarom verwijs je er dan naar?

Overigens weet ik dan nog wel wat een QR-code is, maar die gebruiken is voor mij een paar stappen te ver.

groet, Huub
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8803


265*


WWW
« Antwoord #106 Gepost op: 7 December 2018, 16:46:50 »

Daarom druk ik de kaartjes ook af en voeg ze in het boek. Een beetje doe het zelf  Grin
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #107 Gepost op: 18 December 2018, 20:53:53 »

Een mooie afsluiter van het boekenjaar, deze recensie in Op de Rails:


Bron: Op de Rails (scan met dank aan Huub)


In 2019 bouwen we verder aan 'het monument voor de voorbije periode in de de Amsterdamse tramgeschiedenis'.

Verder staan op stapel:
- De Titanic van de Pyreneeën
- Treinsamenstellingen in voorbeeld en model, deel 1
- De aftrap van de reeks 'Retourtje verleden'

En dat is nog niet eens alles, maar daarover meer in 2019.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1969


« Antwoord #108 Gepost op: 18 December 2018, 22:20:40 »

Gefeliciteerd Gert!
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #109 Gepost op: 7 Februari 2019, 19:33:27 »

De eerste maand van het nieuwe jaar is goed besteed, want er is hier gewerkt aan twee spoorwegboeken tegelijk.
Een van die twee boeken komt in mei uit, maar daarover later meer. Het andere boek is 'De Titanic van de Pyreneeën.
Vandaag kwam de proefdruk binnen, waarvan hier enkele foto's:














Komende weekend gaan de auteur en ondergetekende samen de puntjes op de i zetten.
Het boek zal verschijnen op zaterdag 9 maart. Niet geheel toevallig staan wij die dag weer met een stand in Houten.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #110 Gepost op: 8 Februari 2019, 13:34:00 »

Foto's gemaakt bij daglicht. Kan iemand de zon trouwens weer eens aanzetten? Cool







mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Chris van Diesen
Full Member

Offline Offline

Berichten: 203



WWW
« Antwoord #111 Gepost op: 8 Februari 2019, 15:49:59 »

 Duim omhoog
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #112 Gepost op: 9 Februari 2019, 22:25:24 »

Vandaag de proefdruk besproken met de auteur:



mvg,
Gert






Foto rechtop gezet
« Laatste verandering: 9 Februari 2019, 22:36:21 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #113 Gepost op: 23 Februari 2019, 13:41:13 »

Filmpje waarin het hele boek is te zien: https://www.youtube.com/watch?v=MnmvSi91BOo

Het boek is opgebouwd uit twee delen. De eerste helft van het boek bevat 'Een reis door de tijd', waarin de geschiedenis van de bijzondere spoorlijn tussen Pau en Canfranc wordt verteld. De tweede helft van het boek 'Het spoor naar Canfranc' is een fotoverslag van een reis waarin de lijn wordt gevolgd naar het onvermijdelijke hoogtepunt (letterlijk en figuurlijk): Canfranc Estación.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #114 Gepost op: 4 Maart 2019, 17:22:32 »

Aanstaande zaterdag is het zo ver: De Titanic van de Pyreneeën vaart Houten Expo binnen.
Wij zijn er klaar voor:



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7188


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #115 Gepost op: 4 Maart 2019, 17:33:05 »

Als er geen ijsberg in de weg ligt, wil je zeggen Grin.

Dat zou dan de derde haven in de geschiedenis zijn waar een Titanic binnenloopt...
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #116 Gepost op: 4 Maart 2019, 17:50:36 »

IJs en weder dienende kun je mij a.s. zaterdag in Houten aantreffen.   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #117 Gepost op: 9 Maart 2019, 09:11:54 »



Live vanaf de beurs in Houten. Vanaf 11:00 uur signeert Martijn de Vries zijn nieuwe boek op onze stand.
Wij zijn er klaar voor.

Mvg,
Gert
« Laatste verandering: 9 Maart 2019, 09:14:31 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Online Online

Berichten: 1464


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #118 Gepost op: 22 Maart 2019, 20:02:02 »

Ik zie bij de buren een mooie nieuwe aankondiging Gert! Kun je er al iets meer over vertellen? Hebbuh!

Grtz,
Niels
Gelogd
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1969


« Antwoord #119 Gepost op: 24 Maart 2019, 12:52:10 »

Inderdaad, dat is echt een boek dat in de boekenkast hier thuishoort.  Duim omhoog
Gelogd

Groet, Frank
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Nieuwe spoorwegboeken Lycka till Förlag
« vorige volgende »
Ga naar: