Modelspoorwijzer.net

Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 17 18 [19]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Station Rekerdam  (gelezen 92900 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Joran
Sr. Member

« Antwoord #270 Gepost op: 7 Augustus 2019, 21:01:53 »

Dank je. De bakken zijn 110x50. De lengtemaat vanwege de kamer waar ze in staan. Bij de breedte ben ik ooit van het kopschot uitgegaan van Fremo maten bij de vorige modules. Op zich vind ik ze zo wel prima handelbaar.

Oh het perron vergeten. Basis van het perron wordt 58mm. Aan de bovenzijde (door de richel) wordt het 59mm.
« Laatste verandering: 7 Augustus 2019, 22:34:18 door Joran » Gelogd
Joran
Sr. Member

« Antwoord #271 Gepost op: 17 Augustus 2019, 18:56:43 »

De 1100 met botsneus. Mijn favo NS loc  Duim omhoog. De 1145 had ik al, en dus ook de 1118. Een winkel in Badhoevedorp had nog een hele partij weten te bemachtigen die nog ergens in Roemenie lagen. Verder de rails en bielzen gespoten met Tamiya XF-64. Was even oefenen, prutsen met de airbrush. maar uiteindelijk gelukt.  Cool De bielzen moeten nog verder behandeld worden met een wash en eventueel een drybrush, maar dat komt na mijn vakantie wel. Ook vast een laagje basis aarde aangebracht. Her en der wil ik met wat ondervloer nog relief in het land maken. In ieder geval aan de voorzijde waar de loc staat. Daar wil ik een wild stukje maken qua groen.

Joran
Sr. Member

« Antwoord #272 Gepost op: 28 Augustus 2019, 14:23:06 »

Roco Rongenwagen (76962) aangeschaft voor mijn buurtgoederentrein. Moet wel een andere belading op. Ik dacht iets van hout met een zeiltje. Oh, en de basis voor het gras is wat gevorderd. Van het weekend eens kijken of ik eens een stukje kan gaan ballasten.
Joran
Sr. Member

« Antwoord #273 Gepost op: 3 September 2019, 08:56:54 »

Weer een update van niks Smiley Maar het eerste stukje gisteren geballast. Blijft een rotklus, maar toch tevreden.

In de punt tussen de sporen moet nog een verhoogd dwergsein komen en wild gras. Zin om daar mee te gaan beginnen, ookal is het een klein hoekje.
Pagina's: 1 ... 17 18 [19]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Station Rekerdam
« vorige volgende »
Ga naar: