Ik ben vandaag met een vriend naar het vakantie spectakel bij H@ns( N-spoorstore) geweest en het huidige aanbod in de winkels is echt heel interessant( naar mijn mening). Ik kwam dan ook met veeeeeeeeeeeeeel meer thuis als vooraf verwacht en dat vond mijn bankrekening niet zo leuk( die van H@ns wel hoop ik). Nadat ik een grote stapel had verzameld vond Ineke een doos om het in te pakken:
Nog nieuwe bouwdozen van merken die allang niet meer bestaan zijn altijd fijn en leuk om te leren kennen. Ik heb gebouwde gebouwen zat maar bouwdozen zeker wat ik nu heb gekocht is altijd welkom en bied meer vrijheid in het gebruik.
Ik had nooit verwacht nu nog Greenmax bouwdozen tegen te komen. Ik heb nog veel spul in bestelling staan maar sinds 2012/13 is er niks meer geleverd. Ook wat ik zelf in Japan bestelde kwam niet meer dus om dit nog te vinden is wel heel mooi.
Nog wat ander spul wat altijd welkom is in ongebouwde vorm.
En dit nog van Vero en Faller bouwdoos heb ik er van allebei 2 en er liggen er van beide nog meer.
Voor in de winkel staan dozen met veel CIL dummy locs. Van veel locs zijn er ook meerdere dus dat maakt het extra interessant. H@ns ik hoop dat je ze nog een tijd in je collectie houd zodat ik de komende maanden nog regelmatig van dat spul kan komen kopen( mits een ander mij niet voor is natuurlijk). Oohja er liggen ook veel 1100en tussen en die kap daarvan is mooi, mooier als die van minitrix dus DEUVM.
Oohja en dan moest er nog een boek voor Bjorn mee, had hij niet gevraagd ofzo maar ik vind het wat voor hem( en ja ik heb die zelf ook al 25 jaar ofzo).
Dus ofwel, reden genoeg om naar Lochem te reizen en de tent bij H@ns leeg te kopen onder het mom "help H@ns de zomer door en vul uw voorraden aan".
Groetjes Michiel